Jeg har været model for en dag

Hej Damer :høhø:
Min madslave fik lov til at tage en masse billeder af mig, mens jeg poserede flot i vindues karmen for hende… Det er ikke altid hun får lov til at tage så mange billeder, men jeg synes det var så sjovt, så i dag fik hun lov… :smiley:

Her er mine fine billeder…

(og ikke et ord om at han sad og savlede imens… Hilsen madslaven:rødme:)

Hvor er du altså bare lækker Oliver

Sidder helt og savler…

Mys fra Katelin

Du er en flot, ung kat, Oliver - vær du glad for, at vi to gamle “cougars” ikke er i nærheden… :savle:
Hilsen fra
Milly & Snehvide

Dejlige billeder af en rigtig smuksak :wink:

Oliver takker pænt for de dejlige komplimenter… Også selvom han pt. sover i frugtskålen… :tihi:

Næh… Hov der vågnede han lige lidt… Mon han kunne høre nogle talte om ham? :stuck_out_tongue:

Pææææn kat! Så flotte makrelstriber, og sikke en fin flødenæse :slight_smile: Så kan man jo godt blive lidt forelsket :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;563136]Pææææn kat! Så flotte makrelstriber, og sikke en fin flødenæse :slight_smile: Så kan man jo godt blive lidt forelsket :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

:smiley: Det blev jeg jo… så hvorfor ikk? :ups:

Han er godt nok en flot fyr :wehuu:
Hilsen Lisbeth

Hvor er han fin - hvor gammel er han nu?

Jeg synes altså at det er så supernuttet at hvem end der malede hvid på ham, kom til at dryppe lidt i ansigtet… :inlove: :høhø:

Klart man må sidde model, når man er så flot en fyr. :smiley:

Sikke charmerende lille hvid snip på næsen. :wehuu:

Heldige Kimilla…du er jo gudesmuk Oliver…

Mange tak Lis… :slight_smile: Han bliver et år her i april… Så han er stadig fyldt med ballade… :tihi:

:klapper: Mange tak… Ja elsker hans hvide sprøjt på næsen… Han var den eneste i kuldet der havde det… :hjerte:

[QUOTE=Kimilla;563872]Klart man må sidde model, når man er så flot en fyr. :smiley:

Sikke charmerende lille hvid snip på næsen. :wehuu:[/QUOTE]

Ihh… Mange tak Kimilla… :slight_smile: Ja han ser meget sød og charmerende ud når han sidder så pænt… :tihi: Når han hænger i persiennerne, er det en anden sag… :muhaha:

[QUOTE=Maria-Amalie;564216]Mange tak Lis… :slight_smile: Han bliver et år her i april… Så han er stadig fyldt med ballade… :tihi:

:klapper: Mange tak… Ja elsker hans hvide sprøjt på næsen… Han var den eneste i kuldet der havde det… :hjerte:

Ihh… Mange tak Kimilla… :slight_smile: Ja han ser meget sød og charmerende ud når han sidder så pænt… :tihi: Når han hænger i persiennerne, er det en anden sag… :muhaha:[/QUOTE]

Ej det tror jeg altså ikke på han gør. Han ser SÅ artig ud. :wink:

:lol:

Han er alt andet end artig… Jeg har forlængst opgivet at opdrage på ham… :tihi:

Godt at du havde tålmodighed til at sidde model Oliver, så alle vi andre kan se, hvor smuk og dejlig, du er.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg tror ikke på, at du er en skarnsknægt - det ser du allllt for sød ud til at være.

:høhø::høhø::høhø::høhø::høhø:

[QUOTE=Eva;564234]Godt at du havde tålmodighed til at sidde model Oliver, så alle vi andre kan se, hvor smuk og dejlig, du er.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg tror ikke på, at du er en skarnsknægt - det ser du allllt for sød ud til at være.

:høhø::høhø::høhø::høhø::høhø:[/QUOTE]

Udseende kan bedrage… :muhaha::tihi:

Mange tak for de smukke ord om min lille husmisser… :wehuu: (som pt. har bukket alle de nederste persienner fordi man da lige skulle kigge ud af vinduet, og ikke gad gå ind fra siden…:doh:)

Jeg elsker altså tabby huskatte, de er bare helt rigtige! Han ser dejlig ud :slight_smile: