Jeg har vist opbrugt resten af årets kvote af held!

De ringede fra Debbies klub, hun var vildt ked af det, fordi hun havde glemt sin taske med mobil i (hendes helt nye, fået i fredags mobil) linie 350S kl ti minutter i fem. :S En masse bandeord farede gennem hovedet på mig, men så tænkte jeg på simpelthen at hoppe i bilen og køre efter bussen. Thomas var så lige kørt på genbrugspladsen med en masse skrammel, så det kunne jeg ikke.
Så tænkte jeg at jeg ville prøve at gå op til stoppestedet, og fange bussen når den kom retur fra Dragør. Det gjorde jeg så. Den første bus var der intet held, men han sagde så også at han først var kørt ude fra Dragør ti i fem. Jeg blev så stående og ventede på den næste, da jeg tænkte at det jo så tidsmæssigt måtte passe på den. DET VAR DEN! Tasken var der (der var faktisk 2) men jeg blev slemt skuffet, da jeg åbnede den, for mobilen lå der (selvfølgelig) ikke. :frowning: Det gik så op for mig at der var en lynlås mere i tasken, så jeg prøvede den, og DER LÅ DEN!! :wehu:

Vi har godt nok indbos forsikring uden selvrisiko, men vi har efterhånden fået erstattet et par mobiler som er blevet stjålet, kørt over, tabt i en sø osv. så jeg synes det begynder at blive pinligt :ups:

Det var dejligt for dig og det beviser, der findes ærlige mennesker.
Knus Elin

Sikke et held :kryds:

Det var godt du fandt den - rigtig god ide at gå hen og vente på bussen. Hvad så med den anden taske? Var det så en venindes?

[quote=Leopolds mor;235111]Det var dejligt for dig og det beviser, der findes ærlige mennesker.
Knus Elin[/quote]

Ja, eller at der ikke var nogen der havde siddet på det sæde hvor tasken blev glemt. Chaufføren kigger nemlig altid bussen igennem på endestationen, så det har hun gjort i Dragør. :slight_smile:

Jeg tror det var heldigt at det var den vej bussen kørte, den havde ikke været der hvis det havde været den anden vej, ind gennem byen og så tilbage igen :uha:

[quote=Dorthe Andersen;235112]Sikke et held :kryds:

Det var godt du fandt den - rigtig god ide at gå hen og vente på bussen. Hvad så med den anden taske? Var det så en venindes?[/quote]

Faktisk var den taske der var blevet glemt en af Debbies veninders (så det var rent faktisk veninden der glemte den). Debbie havde lånt plads i hendes taske til sin mobil. Veninden blev rigtig glad da Debbie ringede, for hendes nøgler og pung lå også i tasken. :slight_smile:

Ifølge Debbie var der ikke andre i gruppen der glemte deres taske, så det må have været et andet uheldigt barn. De kan jo så få den på hittegods kontoret, jeg turde bare ikke vente når nu der var en splinter ny mobil involveret.

[quote=DK Thomani;235115]Faktisk var den taske der var blevet glemt en af Debbies veninders (så det var rent faktisk veninden der glemte den). Debbie havde lånt plads i hendes taske til sin mobil. Veninden blev rigtig glad da Debbie ringede, for hendes nøgler og pung lå også i tasken. :slight_smile:

Ifølge Debbie var der ikke andre i gruppen der glemte deres taske, så det må have været et andet uheldigt barn. De kan jo så få den på hittegods kontoret, jeg turde bare ikke vente når nu der var en splinter ny mobil involveret.[/quote]

Sød historie - så blev begge piger…og forældrene :wink: … glade.