Jeg havde besøg

af en fotograf i søndags http://www.wmartphoto.se/ og hun kom virkelig på overarbejde :høhø:
Jeg fik taget billeder af de fleste af kattene og jeg glæder mig vildt til at se de resterende :wink:

Her er en lille smagsprøve af 7 ugers killingerne :slight_smile:

wow de er gode :smiley:
Bliver spændende at se resten! :slight_smile:

og super nuttede killinger! :hjerte:

Hold da magle - super gode, især når man kender killinger

Er det dem, der har leget med påskeæg også? Når man går ind på siden, er det første billede i diasshowet i toppen i hvert fald af de kæreste, små killinger, der forsøger at gemme sig i et påskeæg :slight_smile:

Wau hvor er de gode:D Hvordan pokker har i kunnet få dem alle til at være i samme kurv på samme tid?

Jeg undres også (at man kan holde dem i kurven) og få et flot billede ud af det, men dokumentationen er jo i orden, for billederne er simpelthen fantastisk

For syv søren nogle lækre billeder, og motiverne er der bestemt heller ikke noget galt med, som altid fra dig Tine :slight_smile:

KH
Linda

Nej det er ikke mine babyer i ægget :slight_smile:

Jamen det var også noget af en opgave og et show uden lige … og en lyn hurtig fotograf :høhø:
Vi sad en person på hver side af dem og talte til 3, og så slap vi dem, så var det fotografens opgave at få skudt derud af :smiley:

Dejlige billeder. :ok: Der skal helt sikkert skydes meget og hurtigt for overhovedet at få noget i kassen med sådan nogle lopper. :klapper:

Wauw!! Sikke nogle herlige billeder - af nogle totalt lækre killinger! :hjerte: :hjerte: