Jeg hedder Dagmar

Hos Gammelmor og -far i Horsens hed jeg OMG! Nu hedder jeg Dagmar og er meget tilfreds med det navn :slight_smile:
Jeg flyttede til Sjælland i søndags. Det var godt nok en ensom og lang køretur helt alene - men hotelværelset og gæsterne i det var underholdende!
Så tog jeg med Camilla hjem til hendes katte. En nysgerrig gammel blå dame. En meget forsigtig yngre blå en. Og en ambivalent sort en, som siges at være min halvsøster.
IDAG besluttede jeg at nok kunne være non og lagde mig op og puttede med de to blå. Den sorte kom på visit lidt senere - hun havde ikke tid, for pt er hun en værre tøjte (ligesom vores mor?).

62d1a32ef0986032158d8460407221354fed109e_1_375x500

08598c911e337908f2be2057e21239102e4460f1_1_375x500

da6c72dcbea633ad776c1221988b0a26c97a7fe0_1_375x500

35 Synes om

Hej Dagmar :hejsa:
Du ligner en rigtig kat :heart_eyes:
#rigtigekatteerstribede

3 Synes om

PSSSSSST … rigtige katte er Tortier (det ved du også godt) LOL

Mellem os: rigtige katte siger miaaaaav :wink:

2 Synes om

:velkommen: håber vi får mange flere billeder af skønheden og Co. :heart_eyes:

Jeg har tilkaldt assistance til den opgave :slight_smile:

4 Synes om

Jeg mener jo til hver en tid, at rigtige katte er blå. Nu har jeg så to farisæere :wink:

5 Synes om

Dagmar …vel ikke som i Dagmar Ophelia Olsen ? …for så risikerer du en katnapper …:hoho:

Dronning Dagmar :wink:

der var du gonnok heldig…

@dkkorat, jeg har tilladt mig at vende billederne rigtigt. Det overrasker mig faktisk, at det er nødvendigt at gøre det, men det er det åbenbart stadig nogle gange :frowning:

Og nå ja, tillykke med hende :flag:

1 Synes om

Hej Dagmar,
Tillykke :flag: med dit nye hjem hos Camilla og hendes katte.

1 Synes om

Hej smukke Dagmar - og velkommen på den rigtige side af Storebælt :grin::grin:

1 Synes om

Det er et dejligt, nyt havn hun har gaflet sig :slight_smile: Og hun er sådan en glad lille kat, og her er liiidt stille efter hun er rejst med håndtasken fuld af hundekunster. Og dejligt at se billederne - det er lige som vi kender hende :sparkling_heart: Hun kan så mange ting, men være mutters alene er ikke en af dem - universets centrum passer bedre, og det er tydeligvis godt med nye venner :slight_smile:
VH
Susanne

6 Synes om

Vi æææælsker blå… Men det er nu altså også nogle fine striber! :slight_smile:

Dagmar har nogle meget fine striber, men de er på ingen måde tortie :wink:

1 Synes om

:paw_prints: Tillykke med Dagmar, hun er sååå fin – det kuld har bare selvtilliden i orden, det er så dejligt at se hende midt i bunken af dine katte :paw_prints:

1 Synes om

Tillykke med hende - sjovt at se så hurtigt og nemt hun bare er vadet ind hos de andre :slight_smile:

2 Synes om

Tilykke med hende

Tillykke med hende :smiley:

Tillykke med Dagmar hun ser ud til at være rigtig glad for sit nye flok og så fint de putter :love:

1 Synes om