Jeg holdt ud i nogle måneder

men så røg jeg i vandet i dag… igen.

Se her hvem der flytter herhjem i uge 36, hvor jeg har ferie. Nu håber jeg, at de voksne tager godt imod inklusiv Ace hunden,men jeg fornemmer nu, at Tip er præcis katten for os. Jeg har droppet siameseren, da jeg ikke mener, at - uanset hvor højt jeg elsker den race:-) - Nanoq vil kunne trives med en siam. Og jeg elsker nanoq højere:-)

Til gengæld minder ham Tip her om en vis Nanoq i så høj grad, at jeg får helt sus i maven af at tænke på ham. Jeg tror derfor på de to sammen. Tara vil være en kælling i et par dage, men så vil hun bløde op. Det ER jo en killing, og Don Nemo vil HADE Tip i mindst 14 dage… indtil den dag jeg ser dem sove sammen.

jeg kender mine dyr - kan de ikke tage imod Tip, så kan vi ikke tage imod nogle.

Se her:-)

http://kattene.blogspot.com/

Der er en vis leopolds Mor herinde, som har hele skylden for det her. Hun har lokket mig i ugevis, og i dag, da jeg kom hjem til hende stak hun mig straks Tip i armene, selv om jeg havde sagt at han skulle gemmes væk… Tak Elin:-)

Knus Den skøre kattedame fra Hvilsom.

Nååååå hvor er han sød -forelsket Kan da godt forstå at du ikke kunne stå imod :smiley:

han er bare nuser -forelsket

-forelsket Og Tip passer da bare perfekt. Sød lille øretip -forelsket

Jeg er mindst ligeså glad som dig, for jeg ved lillemissen ikke kunne komme et bedre sted hen.
Inderst inde har jeg nok vidst det længere en dig, for jeg kunne jo se dig den første gang du og lille Tip hilste på hinanden, det var kærlighed ved første øjekast.

Jeg glæder mig til du får ham hjem og til at følge hans udvikling mellem dine andre dejlige katte og din super søde hund Ace.

Knus Elin

Han ligner jo Miden, så det er allerede et godt tegn -thumbs

Tillykke med ham -partytime

Ja det er da også rigtigt, det er jo en lille minimide [bigloony]
Knus Elin

Tillykke med den lille fyr.

Godt han valgte dig -pote

Tak for jeres søde kommentarer. har lagt et friskere billed ind - han er jo cirka 8 uger nu

Knus

PS Elin: Jeg skal hævne det en dag, du kommer her. Så er der en killing -velkommen -engel

Tillykke med dit valg, en hitte går man bestemt ikke galt i byen med… de er super duper ultra sociale… meget anderledes end en mis der har haft sin missemor (ikke negativt anderledes)

Hmmm … skal du da til at starte et kastrat-opdræt

Haha Ja med afkom af dronningen af Mordor også kendt som Tara haha

Uha nej det tør jeg ikke :slight_smile:

Elin passer mine kattem, når jeg er i skole. Jeg kunne jo lukke en lille ekstra killing herind når hun kom, som der stod Elin på… nej bare rolig:-)

Knus

Han ser rigtig lækker ud, tillykke med ham -love -love