Jeg kan godt lide at blive båret

… Når bare det er som en baby :tihi:

:tihi::tihi::tihi: herligt billed. Sådan elsker Borg også at blive båret.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Ååååååårh… hvor er det kært…

Silke HADER at blive løftet op - måske fordi jeg ikke har vænnet hende til det fra hun var lille ??

Hun vil bare NED - og det kan kun gå for langsomt.

:høhø:

Hehe… Hun var bare fuldstændig afslappet… Havde siddet med hende på skødet, og skulle ud og hente noget i køkkenet… :slight_smile:

Bølle elskede at ligge sådan da han var lille killing… Ikke så meget efter han nåede over 5kg. Så var jeg åbenbart ikke stærk nok… :tihi:

Ååååååårh… hvor er det kært…

Silke HADER at blive løftet op - måske fordi jeg ikke har vænnet hende til det fra hun var lille ??

Hun vil bare NED - og det kan kun gå for langsomt.

:høhø:[/quote]

Freja er ellers heller ikke vild med det… Men hun hang der bare… -love Men ikke så længe igen… :slight_smile:

Sikke en dejlig baby…:wehuu: :slight_smile:

Nååårh, en lillle putter :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Nårh, en fin “baby” :wink: Det er skønt at have kat :thumbup:

Sikke en sød lille baby :wehuu:
hilsen Lisbeth

Nårh…dit fine søde dyr…:wehuu:

Med risiko for at gentage mig selv endnu engang…en af de smukkeste husmisser på kloden :wehuu:

Åh, en dejlig baby :wehuu:

Sikke et skønt billede :wehuu: Det er dejligt når de en gang imellem finder sig i det :tihi:

Nåårh hyggeligt :slight_smile:

Hvor er hun alså fin, det ser rigtig hyggeligt ud :slight_smile:

Kanongodt billede :thumbup: og hvor er hun en smuk kat, og så blid hun ser ud… lige til at køsse/møzze :wehuu::wehuu::wehuu::hjerte::hjerte::hjerte:

Ihh hvor ser det hyggeligt ud… det er så dejligt med misser der vil dase hos en :wehuu:

Freja skal have sin egen blog; Mit liv som baby. :hjerte:

Hvor har hun da bare et kært lille ansigt! Hun er simpelthen for lækker!!

Hun er bare så dejlig , er hun :wehuu::wehuu:… og hvor hun dog ligner min Buller :tihi: