Jeg kan ikke holde på smukke hemmeligheder :D

Hej Allesammen…

Normalt er secrets safe with me men i sjældne tilfælde når hemmelighederne når en helt speciel størrelse smuk, så kan jeg ikke holde min kæft!!

Prøv lige at se hvem jeg er så priviligeret at blive slave for om aaaalt for lang tid.

Tusind tak MB for at du har taget mig i betragtning som avlshjem for denne skønhed -kramer

[i]Hvad søren er det for en pjalt -hæhæ

Tillykke med hende Susanne -kramer[/i]

Stort tillykke til dig…hvor er du bare heldig for hun ser sååååååååååå dejlig ud -forelsket

Hold op hvor er hun lækker -love tillykke med hende.

Tillykke med den lille smuksag -love uhhh tiden bliver laaaaaang [smilie=hate-smile.gif]

mange tak jeg er også meget begejstret…

det er da dejligt du har været forbi og savle, jeg skulle nok ha haft savlesmæk med hvis det havde været mig -savle -savle

Ja den bliver ubeskriveligt lang -love

hun er simpelhen så smuk i hendes aftegninger jeg kan falde helt i staver over billederne, den lille hvide halespids og de smukke smukke røde ørespidser -forelsket

Tillykke med den lille prinsesse. -forelsket

Wow hvor er hun smuk -forelsket -forelsket -forelsket Jeg er helt vild med hendes farver.

smuk er ikke ordet - sikke nogle farver…

kæmpe tillykke… [bigloony]

Åhhh hvor er hun dejlig Susanne…

Er helt vild med hendes farver og hendes milde udtryk -forelsket

Uhhh hun er bare så kær og nuttet [oregonian_bear9.gif]

Uha, den er da også svær at holde på. Sådan en smuk og dejlig hemmelighed…

Uha det kan ejg godt forstå at du ikke kan…Hun er bare SÅ lækker -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Mange tak for alle roserne, selvom det nu er MB og fakhira (og lidt farmis også) der skal ha al æren, jeg er bare så heldig at få lov at være slave for skønheden -love

Hvor er du heldig, hun er simpelthen alt for smuk -lovelove -lovelove -lovelove -lovelove

Stort tillykke med den kommende mis - hun er bare for lækker, lækker, lækker… -love -love -love -love -love

-likeit

Aaaaw såå cute -forelsket - Virkelig smuk misser!