Jeg keeeeeder mig

Ih hvor er det hele dog bare så keeeeedeligt i dag…sagde Sex Bomben :sovende:

:tihi: Tja der er vel ikke så meget at sige i den sag… Billederne taler sit tydelige sprog :smiley:

Årh, hun har det da vist meget godt :høhø:

Åh stakkels misling, du må da underholde hende lidt… Se meget trættende ud det hun tænker på

Synes hun skulle komme her hjem og kede sig, og putte en lur. :tihi:

Ja…vejret er jo ikke til andet…

:tihi:

Ja, jeg må finde på et eller andet spændende :høhø:

Ja, og så kunne hun tage sin søn med (Knaldperlen) så er der nemlig ingen som hverken keder sig eller kan sove :høhø:

Hélt perfekt, jeg har brug for en opkvikker. :smiley:

Kalle keder sig nu også lidt i dag :tihi:
Da jeg før var ude med kameraet lå han og sov ude på hylden…han er dog ved at vågne nu…der er nemlig en dum flue herinde som skal dø mener han :høhø:

[QUOTE=Coon Danica;871678]Kalle keder sig nu også lidt i dag :tihi:
Da jeg før var ude med kameraet lå han og sov ude på hylden…han er dog ved at vågne nu…der er nemlig en dum flue herinde som skal dø mener han :høhø:[/QUOTE]

Ja det har den jo helt selv bedt om. :stuck_out_tongue:

Ja…mon ikke…det er at gå lige direkte i løven’s gab at komme herind…får den ene ikke fat på den…så gør den anden det :høhø:

[QUOTE=Coon Danica;871678]Kalle keder sig nu også lidt i dag :tihi:
Da jeg før var ude med kameraet lå han og sov ude på hylden…han er dog ved at vågne nu…der er nemlig en dum flue herinde som skal dø mener han :høhø:[/QUOTE]

Mine var også på jagt efter en stor spyflue i går. Det endte med en væltet potteplante, og at vandkanden faldt ned i køkkenvasken. Sådan en metalvandkande, der falder ned i en stålkøkkenvask, kan godt lyde meget værre, end det er :høhø:

Ja, det er et sandt mareridt når der kommer en flue ind…alt bliver væltet for fluen skal bare fanges :tihi:

Ja, metal mod metal larmer noget…men det hjalp vel ikke på bøllerne når jagten gik :høhø:

Den dejlige Bombe. :hjerte: Hende har vi set alt for lidt til på det seneste. :slight_smile:

Tak :slight_smile:
Ja, det sagde hun også til mig :tihi: