Jeg koger

Jeg ved godt, at jeg ikke er så aktiv herinde for tiden, men jeg koger helt vildt. Jeg kan ikke holde ud, at sidde foran skærmen i længere tid ad gangen.

Jeg kigger ind mindst en gang om dagen, men jeg er knap så aktiv - bare så I ved det;-))))

Hov forresten - jeg var til jobsamtale i dag, og det ser lovende ud. Jeg skulle lige overveje hvilken afdeling jeg ville være i, sååååå jeg tror sq jeg har fået job inden så længe [smilie=hate-tunz.gif]

He he det var lige en ultra kort opdatering fra mig -engel -engel

Hvor lækkert Annette
Her sidder jeg i haven, under parasollen og holder øje med grilkullene i starteren alt imens jeg kattenørder… det KAN ikke blive bedre… og dog… en kold øl G

-jegkrydser for du får hyren Annette O.

-jegkrydser -jegkrydser Hvordan er det gået, er der nyt om du har fået jobbet? [bigloony]

Good Luck -jegkrydser håber da du får det…og pas nu på med at du ikke koger over -LOL

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Pøj pøj med det Hotte Annette, denne gang MÅ den være der -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Jamen forhåbentlig tillykke med jobbet [bigloony]

Du er ikke ene om at koge… jeg kan heller ikke holde ud at sidde og stirre foran skærmen ret meget… Og jeg kan ikke engang finde ud af at tænde for computeren hver dag… Men det går nok alligevel… Ikke sikkert nogen opdager jeg er væk i noget tid af gangen… -hæhæ