Jeg kom til at drømme

På tv3 kan man skrive hvad man drømmer… hvis i har lyst kan i læse min drøm… Drømmen er min egen, men i min drøm ønsker jeg bla. at sige tak til en dejlig bruger her inde fra…
Jeg lægger den ikke ind her for at i skal stemme på min drøm, men mere for at opfordre jer andre til at drømme…

For der er vel intet bedre end at opfylde andres eller ens egen drøm…

men dette er min drøm: Viafree | Se TV3 programmer og eksklusive serier gratis

Det er en smuk drøm :inlove:

Jeg har også en del drømme, og jeg må da indrømme, at jeg var meget tæt på at skrive derind, indil jeg læste at den skulle omhandle og tilgodese andre (Ja jeg ved det godt - jeg er egoistisk :tihi:)

Jeg håber din drøm går i opfyldelse :kryds:

Det er en meget smuk drøm du har :slight_smile:

Jeg kan jo ved at trykke på linket se det er mine hittemiser du mener…:wehuu: TUSIND TAK for din drøm.
:ups: ja hjemmesiden er ikke særlig god. Det skyldes ene og alene min konstante mangel på tid OG det faktum jeg ikke har kunnet få et domæne der harmonèrede med min hittemisser. Men nu har jeg det (hittekat.dk)
OG en hjemmeside skal nok blive lavet i løbet af året :tihi:
Jeg har nemlig RIIIGELIG at putte i den. En masse informationer, en masse hittemisser, en masse om alle de VIDunderlige mennesker der hjælper på alle måder og ikke mindst en buunke historier om alle Simba’erne og Savannah’erne. Mange af de nye ejere ved jeg OGSÅ vil hjælpe, men at skrive…for historierne ender ikke blot fordi Simba’erne og Savannah’erne får nye familier…historierne fortsætter.
Selv den første Savannah (som dog blev navngivet Emma…det var før jeg fandt på Savannah/Simba-konceptet) hører jeg ra. Idag hedder hun Mini og er i hvert tilfælde fyldt 10 år. Hunnblev omplaceret i Oktober 2000 og var ungdyr/ung voksen missepige…lille væver og lækker tortie-missepige med hvidt …og hun styrer hele husstanden med hård pote :høhø: