Jeg kunne slå flik-flak

Kære alle.

Jeg må lige dele min glæde med jer, for jeg er bare glad og lettet. Min ene birmapige fik før sin øjenoperation i juni måned i Århus taget nogle rutineblodprøver, som afslørede en urea og kreatinin, som begge lå i toppen af referencerammen.-what

Det blev derfor aftalt, at Luna (som det drejer sig om) skulle have taget kontroltal ved sit årlige sundhedstjek.
OG kreatinin, som her er den væsenlige parameter, var faldet og lå lige midt i ref.intervallet.:jubiii::jubiii::jubiii:

Pyyhhah, jeg har godt nok gruet for i dag. Lunapigen betyder alverden for mig, og det ville have meget hårdt for mig, hvis jeg havde fået at vide, at hun nu var en nyrekat.
For en sikkerheds skyld har jeg dog besluttet, at Luna fremover ved sine sundhedsundersøgelser også lige skal have taget rutinetal inkl. nyretal.

Tillykke med de lave tal, giv den lille mis et ekstra nus fra mig

Jeg kan godt forstå at du er glad.:slight_smile:

Man bliver bare så urolig når der er noget galt med de misser.

Godt at alt ser bedre ud med hende:thumbup:
Hilsen Lisbeth

Tak fordi du vil dele min glæde med mig. Lunamusen ligger lige her ved siden af mig og takker for dit nus.

[quote=Coon Danica;425946]Jeg kan godt forstå at du er glad.:slight_smile:

Man bliver bare så urolig når der er noget galt med de misser.

Godt at alt ser bedre ud med hende:thumbup:
Hilsen Lisbeth[/quote]

Kære Lisbeth.

Tak for din hilsen - og ja, det er for at sige det lige ud mildest talt forfærdeligt, når ens missebørn måske er mere alvorligt syge.