Jeg ligger bare helt stille ;) Bamse 19 uger

Så er Bamsen blevet 19 uger og det blev lige til et par billeder udenfor…han er blevet stor :wink: Skægt, han er ikke sådan et hængetræ, vil hellere ligge ved ens fødder end ovenpå en…

Hvor er han nuttet…

Hold da op, super billede! & Bamse er da godt nok i gang med at vokse sig køn :smelter:

Ej han er lækker :hjerte:

Hvor er han altså kær…og det er et godt billede. :slight_smile:

He he he…han er nemlig en rigtig lækkerbisken :smiley: Er der egentlig noget der hedder spøgelsesstriber?? for nogen gange aner man lige lidt på halen…eller også er det bare synsbedrag ha ha ha…:tihi:

Hvor den græsgrønne farve bare klæder ham vildt godt! :slight_smile:

Fantastisk billede! :ok: Og hver er han skøn. Jeg er vild med blå katte. :hjerte:

Det kan godt være spøgelsesstriber :slight_smile:

Han er rigtig dejlig og det er et KANONgodt billede!

Hvor er det sjovt at se hvordan han har forandret sig fra dit banner til nu. Flot fyr! :inlove:

Dejlige Bamse med de brede kinder. :hjerte:

Og nogle katte er ikke så meget for at ligge på skødet, men det betyder ikke, at de er mindre sociale. Jeg har selv én, og hun er meget social - bare på en anden måde. :slight_smile:

PRAGTFULDT billede :slight_smile:

Han er bare så skøn…:hjerte: jeg har virkelig også en svaghed for blå misser. :inlove:

Han er en lækker en!

Jeg synes bamse er en utrolig flot og smuk kat, men hvad jeg er endnu mere vild med er din måde at tage billeder på. Jeg tror virkelig at der er en fotograf gemt inde i dig Yvonne

Thea er også blå, men når lyset falder på en bestemt måde aner man hendes striber.
Her ses de rimeligt tydeligt, mens andre gange kan de slet ikke ses.

He he…jeg er fotograf :wink:

Han er er en skøn kat ! … savner min egen grå kat meget når jeg ser bamse …

Hehe hovs, den havde jeg ikke lige gennemskuet :slight_smile: Hvis du kommer i nærheden af Skive, så send lige en pb, for så skal der tages billeder af Mijv hehe.
Har du din egen fotoforretning så ?

Hvor er han herlig :smiley: