Jeg mangler "min"

[QUOTE=Noël;834733]Ak Susanne nu kan du vel så meget farve genitik at du ikke har brug for den lille detalje som tabby for ellers så står det sløjt til .:wink:
[/QUOTE]

Jeg synes bare, at det er behageligere at “arbejde” med den anden, der rent faktisk kan beregne med røde katte. Men det er vel altid smag og behag :slight_smile:

[QUOTE=Flemming;834731]Rød er faktisk bevidst udeladt - ikke glemt - fordi en rød kat ALTID viser tabbymønster.

/Flemming[/QUOTE]

Det er nemlig helt korrekt :smiley:

det betyder mindre at den ikke har amber, cinnamon og masker med…det gør jeg nemlig ikke i…vil allerhelst kun arbejde med fuldfarvede, så det arbejder jeg hen imod

Susanne jeg vil anbefale en farve gentik kursus , så har du slet ikke brug for at arbejde med nogen farveberegner :wink:

Det har jeg ikke mulighed for pt.

Og amber figurerer ikke på nogen farveberegner, jeg er stødt på endnu :wink:

Nu er jeg godt nok ikke Susanne… jeg har været på mange kurser, og jeg synes stadig det er svært…min farveberegner hedder Eva K… LOL, men jeg tager det der kommer…jeg har en 6 måneders a gående…med de fineste blotched tabby spøgelsesstriber der findes…og havde jeg ikke haft Eva var min a blevet stambogsført i forkert mønster

har en rød blotched dreng gående og det er tydeligt at han er med mønster, da han er meget meget lysere om øjnene…se bare Eva jeg har lært lidt

[QUOTE=haneben;834804]Nu er jeg godt nok ikke Susanne… jeg har været på mange kurser, og jeg synes stadig det er svært…min farveberegner hedder Eva K… LOL, men jeg tager det der kommer…jeg har en 6 måneders a gående…med de fineste blotched tabby spøgelsesstriber der findes…og havde jeg ikke haft Eva var min a blevet stambogsført i forkert mønster
…[/QUOTE]
Ja men du har været på kursus og jeg tror også næste gang der byder sig et farvekursus at du sætter på din pind for at lære :slight_smile:
Og ikke ikke kun sætter dit lid til en farveberegner .
Og så er det jo godt du har skønne Eva i baghånden :wink:

[QUOTE=Noël;834806]Ja men du har været på kursus og jeg tror også nlste gang der byder sig et farvekursus at du sætter på din pind for at lære :slight_smile:
Og ikke ikke kun sætter dit lid til en farveberegner .
Og så er det jo godt du har skønne Eva i baghånden :wink:

[/QUOTE]

Ja Eva er guld værd, når det gælder genetik…der er faktisk flere af mine katte på hendes hjemmeside under farver…mener hun har både Molly og Dahlia med…en sort smoke tortie…og en blå tortie med hvidt…
og ja, jeg deltager meget gerne hvis jeg kan…genetik kurser kan man aldrig få for mange af

[QUOTE=haneben;834804]Nu er jeg godt nok ikke Susanne… jeg har været på mange kurser, og jeg synes stadig det er svært…min farveberegner hedder Eva K… LOL, men jeg tager det der kommer…jeg har en 6 måneders a gående…med de fineste blotched tabby spøgelsesstriber der findes…og havde jeg ikke haft Eva var min a blevet stambogsført i forkert mønster

har en rød blotched dreng gående og det er tydeligt at han er med mønster, da han er meget meget lysere om øjnene…se bare Eva jeg har lært lidt[/QUOTE]

:tihi: Ja, jeg undrede mig også lidt over din efterlysning, troede også jeg var din egen private farveberegner :høhø:

Det vil du altid være Eva… men det er lidt rart at kunne tjekke inden fødslen hvad der kan komme…

selv om jeg har deltaget i efterhånden mange genetik kurser…så hænger det bare ikke ved…det må være alderen

hov, tjekkede lige, det er Maddie du har på og Molly…maddie er blå tortie (Joynes Nesbi’s Madonna)

[QUOTE=haneben;834810]Ja Eva er guld værd, når det gælder genetik…der er faktisk flere af mine katte på hendes hjemmeside under farver…mener hun har både Molly og Dahlia med…en sort smoke tortie…og en blå tortie med hvidt…
og ja, jeg deltager meget gerne hvis jeg kan…genetik kurser kan man aldrig få for mange af[/QUOTE]

[QUOTE=haneben;834816]Det vil du altid være Eva… men det er lidt rart at kunne tjekke inden fødslen hvad der kan komme…

selv om jeg har deltaget i efterhånden mange genetik kurser…så hænger det bare ikke ved…det må være alderen

hov, tjekkede lige, det er Maddie du har på og Molly…maddie er blå tortie[/QUOTE]

Ja, selvfølgelig er det det :slight_smile: Men du spørger nu altså også bare inden fødslen, hvis det er…

Og ja, du har jo været så venlig at jeg må låne nogle af dine billeder til at illustere farver :ok:

Jeg giver helt ret i at Eva er SUPER god til genetikken :slight_smile: Faktisk Så god at hun har lært mig lidt om det :slight_smile:

Dvs. at jeg skal på kursus hos Eva :høhø: :wink:

tak Eva…om jeg finder røde dutter om et par dage …ja, så får jeg nok flere dubletter til dem jeg har…da forældrene er de samme

en fuldkommen lækker blå bicolour perser der duller men knaldåbne øjne og en exo a eller n fuldfarve…små øjne med eller uden mønster…må jeg be om en dreng næste gang, Tak…for så lukkes Tango

[QUOTE=Flemming;834734]Ja, det er jeg klar over, og det synes JEG er misvisende, for jeg har aldrig set en rød kat, der ikke viser mønster. Men du skal selvfølgelig bruge den, du bedst kan lide.

/Flemming[/QUOTE]

Burmeser…
VH
Susanne

Hehe ja hvis hun altså holder genetik møde :smiley: Hun er ihvertfald super god til at lære fra sig.
Ellers vil jeg anbefale Jan og Charly de er også ret gode, synes jeg.

[QUOTE=DK Delaney;834882]Hehe ja hvis hun altså holder genetik møde :smiley: Hun er ihvertfald super god til at lære fra sig.
Ellers vil jeg anbefale Jan og Charly de er også ret gode, synes jeg.[/QUOTE]

Eva kan da bare komme her til kattenus, så kan jeg lære lidt ved samme lejlighed :tihi:

[QUOTE=Susanne W;834880]Burmeser…
VH
Susanne[/QUOTE]

Viser en rød burmeser ikke mønster?

Ja det kan være Eva og Susanne W kan holde deres eget lille roadshow :smiley:

Det kunne da være hyggeligt :slight_smile: