Jeg nægter også at lade mig obducere!

hihi

http://www.viborg-folkeblad.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090323/VSF/543114511/1505/VSF

:tihi:-høhø

:tihi:

-LOL-LOL-LOL

ahhh hvor god humor -LOL

De er sjove - men dog ikke helt nye :smiley:

Ganske gode :tihi:

Kender I ikke også dem med forsikringsselskaberne?

Jeg kastede et blik om på bagsædet, så min svigermor og fortsatte direkte ud over skrænten.

osv

:-))))))))

:tihi: ej hvor sjovt…

-LOL-LOL-LOL

[quote=lenschow;153429]Kender I ikke også dem med forsikringsselskaberne?

Jeg kastede et blik om på bagsædet, så min svigermor og fortsatte direkte ud over skrænten.

osv

:-))))))))[/quote]

• Vejen drejede - men det gjorde jeg ikke.

• Den anden bil kolliderede med min uden at give den mindste advarsel om sine hensigter.

• Føj for et valg! Skulle jeg ramme bil B eller bil C? Jeg ramte dem begge.

• Jeg kørte på en lygtepæl som jeg ikke var opmærksom på, fordi den var skjult bag nogle mænd.

• Jeg tænkte vi kunne praktisere glideprincippet. Det tænkte han ikke på.

• Nul udsyn og det sneede vældig meget. Der kom et vindpust (tror jeg) og jeg mistede al kontakt med bilen.

• Pludselig greb grøftekanten fat i forhjulet og trak bilen rundt så den ramte en stolpe.

• For at undgå kollision kørte jeg ind i den anden bil.

• Jeg hørte et dyt bag mig og fik et skub i ryggen - en dame forsøgte tydeligvis at køre forbi.

• Uheldigvis kørte jeg over en fodgænger, og den gamle herre blev kørt til sygehuset, mens han stærkt beklagede hændelsen.

• Jeg kom kørende mod nævnte kryds, sænkede farten, så mig godt for, og kørte så ud i krydset - og ramte hr. Petersen. Dette er en helt sædvanlig procedure for mig.

• Jeg gav gas for at komme udenom, men det lykkedes ham at ramme mig alligevel.

• Bil A stoppede foran bommen som følge af et forkert valg. Om bil B klarede at stoppe i tide er usikkert, men bil C, D og E ramte bil B. Jeg kom som bil F.

• Der havde været frostvejr om natten, så vejen var spejlglat. Min bil gled nærmest på eget initiativ ind i bil B.

• Dagen før var der faldet 10-15 cm sne, så jeg havde egentligt tænkt mig at lade bilen stå den dag, men hensigten med turen var jo at køre til byen for at købe frimærker og sende de to breve, som jeg havde skrevet den foregående aften

• Elgen standsede desværre ved autoværnet i midterrabatten. Havde den fortsat over vejen ville uheldet være undgået, så der er ingen tvivl om, hvem der har ansvaret. Hvad der videre skete er vanskeligt at udtale sig om, da elgen lå på kølerhjelmen og spærrede hele udsigten.

• De rensdyr som kom i vejen skal ikke være der, for det er ikke rensdyrland. Så er der nogle der har ansvar i denne sag, så er det ejeren af rensdyrene.

• Det faldt naturligt for begge biler at køre sådan som de gjorde, men bagefter kan man jo godt tænke lidt over, hvor klogt det egentligt var.

• Jeg mener, at kollisionen kunne have været undgået, hvis ikke begge biler havde forsøgt at køre igennem tunnelen på samme tid. Der var lige akkurat ikke plads til to biler i bredden. Opdagede vi.

• Lastbilen kørte alt for hurtigt i betragtning af at den manglede bremser.

• Ulykken ville være undgået, hvis det var lykkedes for begge at stoppe.

• Jeg har en teori om, at den bil der kørte ind i mig bagfra kørte hurtigere end jeg gjorde.

• Det hele var min skyld, men fører B sagde, at det var OK og at jeg bare skulle glemme skaderne på hans bil. Det skulle han nok få ordnet selv, sagde han. Det vigtigste for ham var, at hans kone aldrig fik at vide, at han været lige præcis der på det tidspunkt.

• Den eneste synlige skade er en mislyd i venstre side, når jeg drejer til højre.

• Jeg kan ikke forstå, at en hjulkapsel er noget at beklage sig over.

• Vi kolliderede bare en lille smule.

• Ikke værd at brokke sig over synes jeg – skaderne var helt meningsløse.

• Jeg tilbageviser B´s påstand vedrørende trafikuheldet i rundkørselen. Han nævner noget om en høj kumme (15-20 cm) i grøften. Hvad havde han at gøre i grøften? Desuden siger han, at han måtte bremse kraftigt, og bare det viser jo tydeligt, at han kørte alt for hurtigt. Og desuden kørte han jo ind i mig en gang mere længere fremme!

• Jeg nåede desvære ikke at notere den anden bils personlige data.

• Min hustru og jeg fik det indtryk, at modparten havde meget travlt. Dette kan være forklaringen på, at hun kørte så hurtigt.

• Først da jeg skrev skadesanmeldelsen, så jeg, at bil A var registreret som tilhørende en køreskole. Bil A var ikke mærket med et køreskole-skilt. Er køreskoler ikke momspligtige?

• Det virkede, som om føreren af bil B slet ikke satte foden på bremsen. I den situation han befandt sig, dvs i fuld fart på vej mod mig, virkede det noget mærkeligt.

• Årsagen til kollisionen var to piger, der stod på fortovet og ventede på at krydse vejen.

• Jeg er ikke ude på at løbe fra ansvaret, men kan bare konstatere fakta, og det ser meget dårligt ud for mit vedkommende.

• Jeg vil gerne gøre opmærksom på, at jeg plejer at køre meget forsigtigt i det sving.

• Det er hans skyld – han holdt alt for lidt afstand til den bil, der kørte bagved.

• Jeg vil sige, at jeg har 25 procent af skylden og min modpart har 75 procent.

• Jeg fik et slag i nakken – en læge vil blive hjemsøgt.

• Jeg vil fortælle, at alt hvad der tidligere er skrevet på denne skadesanmeldelse er skrevet af fører A. Jeg er fører B. Fører B er helt omtåget efter sammenstødet.

• Det går ikke an at påstå, at jeg kørte for hurtigt. Bilen blev kørt af min 72 år gamle søster.

• Jeg kørte aldeles ikke for hurtigt. Jeg havde to store fade med mad bag i bilen.

• Jeg gør opmærksom på, at hverken jeg (A) eller B mener, at det var sådan det skete, men et meget påståeligt vidne (hr Holm) overtog fuldstændig styringen, da vi skulle skrive skadesanmeldelsen.

• I forvirringen som fulgte efter sammenstødet blev skadesanmeldelsen udfyldt forkert og ufuldstændigt. Det skyldtes, at vi ikke havde et skema.

• Jeg beklager håndskriften, men det, at jeg skriver som en gris, betyder ikke, at jeg kører som en gris.

• Snevejr + mørke = dårlig sigtbarhed.

• Jeg fuldførte svinget efter at vejen havde rettet sig ud.

• Jeg prøvede så godt jeg kunne at afvikle en kollision.

• Jeg mente, at ulykken kunne undgås og svingede til højre for at forhindre den.

• Hunden var sort og meget lidt synlig i mørket. Efter sammenstødet opførte den sig lidt mærkelig, men hundens ejer oplyste senere, at den altid havde været lidt underlig.

Jeg elsker den med Hr Holm det ustyrlige vidne, der overtog styringen hahahahha