Jeg ønsker mig virkelig et nyt tilnavn!

Jeg så lige Danpias og En forhenværende brugers navnetråde… og kom til at tænke på at jeg de sidste 6 uger VIRKELIG har ønsket mig et nyt tilnavn…

og hvorfor så det??

jo - for det første har jeg solgt bimmeren - og byttet den ud med en vaskeægte famlien-DK-dyt… en sølvgrå ford focus 1,6 :slight_smile: der er absolut ikke noget kvikt eller prangende over den :smiley: men den er stabil, billig og økologisk og der er nu endegyldigt ikke mere tilbage af min tidligere ægteskabelige tilværelse…

for det andet - så var der en der for noget tid siden brugte mit tilnavn herinde i en rigtig grim sammenhæng… meget nedsættende og degraderende… og siden da har jeg faktisk været rigtig ked af referencen…

og for det 3 - da jeg fik det navn var vi omkring 50 brugere… hvoraf ingen rigtig kendte mig… jeg har altid følt at det lidt var taget ud af kontekst :slight_smile:

Jeg ønsker mig virkelig et nyt tilnavn… og jeg har kun en eneste preference… det må IKKE indeholde ordet “med

Er det ok?

For min skyld må du godt få et nyt tilnavn :smiley: uden med:tihi:

[QUOTE=Battlestar;700495]Jeg så lige Danpias og En forhenværende brugers navnetråde… og kom til at tænke på at jeg de sidste 6 uger VIRKELIG har ønsket mig et nyt tilnavn…

og hvorfor så det??

jo - for det første har jeg solgt bimmeren - og byttet den ud med en vaskeægte famlien-DK-dyt… en sølvgrå ford focus 1,6 :slight_smile: der er absolut ikke noget kvikt eller prangende over den :smiley: men den er stabil, billig og økologisk og der er nu endegyldigt ikke mere tilbage af min tidligere ægteskabelige tilværelse…

for det andet - så var der en der for noget tid siden brugte mit tilnavn herinde i en rigtig grim sammenhæng… meget nedsættende og degraderende… og siden da har jeg faktisk været rigtig ked af referencen…

og for det 3 - da jeg fik det navn var vi omkring 50 brugere… hvoraf ingen rigtig kendte mig… jeg har altid følt at det lidt var taget ud af kontekst :slight_smile:

Jeg ønsker mig virkelig et nyt tilnavn… og jeg har kun en eneste preference… det må IKKE indeholde ordet “med

Er det ok?[/QUOTE]
Ja helt sikkert da :wink:
Jeg synes bestemt ikke nogen skal være kede af deres tilnavn - Det er jo slet ikke meningen med det :wink:

Jeg er selv super glad for mit og det var jo grobunden til mit stamnavn :wink:

Jeg synes, at det er fair… :)…
Så må vi håbe nogle af de kreative sjæle kan finde på et godt tilnavn til dig…
Jeg er så dum til det…

Kan du ikke lige skrive lidt om dig selv så…

Super ide Regitze!

Kom frisk med nogle oplysninger om dig selv og så må vi jo ha nogen på banen som virkelig kender dig!!

noget med cooner er ihvertfald ikke løgn!

og så synes jeg du altid er utrolig hjælpsom og omsorgsfuld!

Jeg synes jo at hele idéen med tilnavnene er at de skal være sjove OG at det skal være noget som personen selv kan li’

Mit eget var jeg jo endda selv med til at foreslå L og jeg er glad for det.

Så hvis man har et tilnavn man af den ene eller anden grund ikke synes passer (mere), så skal man selvfølgelig kunne få et nyt. Det kunne også være man har en kats navn eller race i navnet som man ikke har mere. Så er det jo fjollet at man skal blive ved med at “trækkes” med det :slight_smile:

Nå ja og så har jeg altid undret mig over “HA’er” delen… for det lyder ikke som noget særlig positivt i min verden.

Ny tråd med ideer:
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?34455-Regitze-ønsker-nyt-tilnavn-)&p=700507#post700507

Jeg har lavet en tråd til Regitze’s nye tilnavn, så frem med idéerne :wink:

Helt i orden. Når man er vokset fra sit tilnavn, skal man da have et nyt der passer. :slight_smile:

jeg syntes da osse det er rimeligt og fair hvis nogle ønsker sig et nyt tilnavn og det skal bare accepteres af brugerne herinde. jeg har selv godkendt mit tilnavn, mest fordi jeg syntes der er ret mange tilnavne som er lige en tand for meget.

gitze, hvad har du selv af ideer til et nyt tilnavn.

nåja så er der lige et tillægs-spørgsmål, kan du virkelig godt ha dine lange stænger i sådan en focus:p

Et tilnavn, skal jo være et man er tilfreds/glad for :slight_smile:

SÅ selvfølgelig er det ok :slight_smile:

[QUOTE=Johnny;700605]jeg syntes da osse det er rimeligt og fair hvis nogle ønsker sig et nyt tilnavn og det skal bare accepteres af brugerne herinde. jeg har selv godkendt mit tilnavn, mest fordi jeg syntes der er ret mange tilnavne som er lige en tand for meget.

gitze, hvad har du selv af ideer til et nyt tilnavn.

nåja så er der lige et tillægs-spørgsmål, kan du virkelig godt ha dine lange stænger i sådan en focus:p[/QUOTE]

lige med nød og næppe :slight_smile: sædet ER helt tilbage :slight_smile:

Kattegales ministerkandidat. :slight_smile:

Er det vedtaget?

[QUOTE=Sheer;700704]Kattegales ministerkandidat. :slight_smile:

Er det vedtaget?[/QUOTE]

:lol:

du kan jo foreslå det i forslagstråden :lol: man ved jo aldrig :lol:

Det var dog vist nok tænkt sådan. Jeg mener bestemt, at det står for hjælpeadmin :slight_smile: