Jeg overvejer at få en tatoo

Hi hi - ja som overskriften siger, så overvejer jeg at få en tatoo, men jeg er meeeeeeeeget speciel lige hvad mønster osv. angår, så jeg overvejer faktisk voldsomt meget at få det keltiske hjul…

Nu er jeg bare en mega stor kylling, så jeg vil lige høre, om det gør MEGA nade ondt, hvis jeg får den mellem skulderbladene??

KAN man i det hele taget få den lavet i andet end sort? Overvejer nemlig at få den lavet i “guld”, med en mørkere kant (ikke sort)

I kan se den her - dog uden vedhængsdimsen HE HE HE

jeg syntes generelt ikke det gør ondt, har nu osse kun en bitte en,
inden du beslutter dig helt syntes jeg du skal kontakte en tatovør og hører ad hvad han syntes vil være flottest og i hvilke farver, jeg ka anbefale artistic tattoe i ålborg, de er knaldende dygtige derinde.

Okaaaay Johnny - det vil jeg lige gøre…

Jeg ved at der også er en dygtig tatovør i Brovst. Min venindes mand har lige fået lavet en ny tatoo - og hooooold da op den var flot ;-))

Jeg prøver lige at forhøre mig hos en sådan dimmer ,-))

Kan du forresten lide den???
-engel

jeg syntes den er knaldflot, er helt vild med keltiske tegn, tribals osv. og jeg syntes sådan en gang heksene fra warren manor tegn er rigtig flot
dog ved jeg ikke om den er egnet til at sidde mellem skulderbladene, pga af den omvendte facon kontra skulderbladenes/ryggens form, men igen det er sådan noget en tatovør ka fortælle dig, de gir gerne råd osv, det er jo en kunstart for dem og de fleste vil kun lave noget de ka være stolte af.

jeg syntes den er knaldflot, er helt vild med keltiske tegn, tribals osv. og jeg syntes sådan en gang heksene fra warren manor tegn er rigtig flot
dog ved jeg ikke om den er egnet til at sidde mellem skulderbladene, pga af den omvendte facon kontra skulderbladenes/ryggens form, men igen det er sådan noget en tatovør ka fortælle dig, de gir gerne råd osv, det er jo en kunstart for dem og de fleste vil kun lave noget de ka være stolte af.[/quote]

Ja jeg er sådan lidt i “vildrede”, for jeg ved ikke engang hvor jeg vil have den…

he he på foden (op i måsen med lovgivning osv LOOL)
Måske på det ene skulderblad - oppe ved skulderen (hvor der er mest fedt til at suge smerten he he) men jeg vil lige finde ud af det ;-))

Jeg LOOOOOOOOVER at smide et billede herind, hvis jeg skulle få mig sådan en dims ét eller andet sted på kroppen…

jeg tror et flot sted vil være lige ved lænden,

JEP - men jeg tror også at det flotte sted er det mest følsomme sted… GGGG

Men det er da bare fordi du vil se mig i hoftekorte bukser - siddende på hug og flashe tatoo.
[bighappy]

Iiiih jeg kom lige til at tænke på noget…
Så bliver jeg jo en biker babe MED tatoo

gør ondt, hmm det kommer jo an på om man er ømskindet -høhø

Da jeg fik en, fik jeg at vide, at selvføglig gør det ondt, men næh ikke særligt meget, nu fik jeg så også en på overarmen…

Jeg kan godt lide det tegn, du vil have… er det ikke det samme som tre eningheds tegnet…

Den vil jeg også gerne have også på ankelen…

Jo lænden er et meget ømt sted, men rundt om navler er det værste…
Der hvor der er flest never gør det mest ondt…

og nej, man kan selv vælge hvilken farve man vil have

jeg glæder mig til at se og høre, hvad du finder ud af… [smilie=hate-tunz.gif]

Den vil være super fed som tatoo [smilie=hate-tunz.gif]

Men om det gør ondt, vil tiden vise også har det også meget at gøre med ens smerte tærskel.

Jeg har en på lænden og det gjorde kun ondt på knoglen også helt ude i siden.
Så har jeg en på siden af foden og det gjorde hammer nas -græd

Også vil jeg gerne have en mere, med min datters navn - kan bare ikke helt finde ud af, hvor den skal sidde…

Uhhhhhh -græd Sådanne noget skal jeg ikke nyde noget af…men måske fordi jeg har en mand der fik lavet en masse i en meget ung alder og har fortrudt rigtig mange gange…endda så meget at han har forsøgt at få dem fjernet med laser og det blev de absolut ikke kønnere af…selve forsøget på at fjerne dem var lang og meget smertefuld…

Oven i det kommer så faren for allergi over for den farve de bruger samt risikoen for blodforgiftning…næ næ…jeg skal ikke nyde noget.

Tror den bliver rigtig flot som en tattoo… jeg har selv 4 stk, og der var meget forskel på hvor ondt det gjorde… den jeg har på maven var mest smertefuld -uha og så den nederst på indersiden af benet… de andre to var ik slemme…

jeg er vild med figuren og jeg elsker tatoveringer der er diskrete og flot lavet… har dog ingen selv men det er fordi jeg er en kylling… jeg har dårlig ryg så jeg kender alt til smerter… kan slet ikke få mig selv til at gøre noget ved min krop der gør ondt -høhø

men seriøst… go for it… det er et super valg og den vil helt sikkert klæde dig

Knus og -pote dask

Jeg har en på lænden på ca 20 cm…

Det gjorde da selvfølgelig lidt ondt, men bestemt ikke mere end man kan holde ud - desuden er de søde til at holde pause hvis man beder om det.

det værste var midten og siden

Jeg synes den vil være super flot Annette. Jeg har en lille en på skulderen, og jeg synes selv det gjorde ondt, men ville absolut gøre det igen [smilie=hate-tunz.gif]

JEg tror især den vil være flot hvis den ikke bare bliver en flad sort tattoo.

Jeg mener, hvis der arbejdes med skygger, lys og form :slight_smile:

Kan i så lægge nogen billeder af alle de tatoo´s i skriver i har.

VIL SE… [smilie=hate-tunz.gif] -uh

gg jamen det kræver jo afklædning og at manden tager et billede GG det udvikler sig garantrisseret LOOOOOOOOOOOOL [smilie=hate-tunz.gif]

Jeg synes, at den er flot. Faktisk synes jeg, at mange tatoveringer er rigtig flotte. Jeg kunne dog slet ikke forestille mig at have nogen selv, det passer slet ikke til mig. -høhø

Åh - det er ligesom når man trænger til at få masseret skuldrene… det udvikler sig osse garentrisset [smilie=hate-tisfondo.gif]

Men det er ingen undskyldninger - vil se - så [smilie=hate-ass.gif] -høhø -fløjte -rofl

Jamen Poly… vi kan jo ikke ligge billeder herind endnu… det må vente til at galleriet bliver oprettet… men har billeder af de 2 nyeste inde på KG i mine ferie billeder [smilie=hate-smile.gif]