Jeg prøvede at lave kage!

jeg ville lige prøve at lave en fin kage…men hel fin blev den vist ikke…:S
Det er chokoladebunde, med chokoladecreme, jordbær og banan :slight_smile:

Nuiii den er da fin. køber man blomsterne færdige ?

Ja, jeg syntes den ser utrolig lækker ud!!!

Overvejer også selv nogle gange at kaste mig ud i kagekunsten for det ser så flot ud!!
Forstår dog ikke hvordan folk nænner at spise kagerne :tihi:

Ja denne gang, har jeg købt blomsterne færdige…det er min første kage… Men man kan faktisk lave nogle rigtige flotte blomster!!

[QUOTE=Sannela;635347]Ja, jeg syntes den ser utrolig lækker ud!!!

Overvejer også selv nogle gange at kaste mig ud i kagekunsten for det ser så flot ud!!
Forstår dog ikke hvordan folk nænner at spise kagerne :tihi:[/QUOTE]

Jamen, så er det bare igang… :smiley: www.dinkage.dk … Jeg skal have købt sådan en startpakke, fordi jeg manglede noget udstyr…hehe…
kunne bruge alt for mange penge derinde…

Ej den er da rigtig sød, og sommeragtig :thumbup:

Nej hvor er den bare hyggelig!:smiley:
Den ser os rigtig lækker ud:D

Den ser super fiiiin ud og mega lækker :wink:

Så er det godt du ikke kan se mine kager - den der er jo kunst i sammenligningen!

[QUOTE=Saphiira;635341]jeg ville lige prøve at lave en fin kage…men hel fin blev den vist ikke…:S
[/QUOTE]
Neeeej, det kan der da være noget om - send den hellere herover, så skal vi nok skaffe dig af med den :muhaha: :savle: :stuck_out_tongue:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;635394]Neeeej, det kan der da være noget om - send den hellere herover, så skal vi nok skaffe dig af med den :muhaha: :savle: :stuck_out_tongue:
VH
Susanne[/QUOTE]

haha…for det ikke skal være løgn, så tror jeg ikke, at jeg kan lige pynten, men det kan så heldigvis tages af!!

Vi er villige til at løbe risikoen med pynten - send den bare MED pynt :slight_smile:
VH
Susanne (der aldrig selv ville være blevet færdig med sådan et projekt!)

Der er jo heldigvis nogen herinde der er på sukker-afvænning :venter:

:savle::savle::savle::savle::savle::savle::savle:

haha… Susanne - så sender jeg et stykke i et alm. brev…haha…

Bølle-missen - det troede jeg også, at jeg var…

Den er da sindssygt fin!!! :thumbup:

Jeg forventede at se en kat, der havde lagt sig halvvejs oppe i kagen :tihi:

Hvis man gerne vil igang med at lave kage kan jeg helt klart anbefale http://scandinaviancakedecorators.com/forum/index.php som er et dansk kageforum hvor man kan få en masse hjælp og fif til at lave de flotteste kager og dekorationer.

Tak…Havde fået smsidt linket væk :stuck_out_tongue:

Orv glemte lige at skrive at kage ser lækker og fin ud. Kan rigtigt godt li den dejlige sommerlige farve og de søde blomster.

Må jeg spørge om du har opsmurt kagen efter du har samlet den?

[QUOTE=Troldegaarden;635417]Orv glemte lige at skrive at kage ser lækker og fin ud. Kan rigtigt godt li den dejlige sommerlige farve og de søde blomster.

Må jeg spørge om du har opsmurt kagen efter du har samlet den?[/QUOTE]

Jeg troede, at vandet måske ville gøre at blomsterne sad bedre fast, men det ødelagde ligesom kagen lidt…øv bøv…

Igennem dit link fandt jeg lige en billig side med værktøjer osv… Jeg takker virkelig!

Det var så lidt - men pas på det kan gå hen og blive en dyr (i hvertfald istarten) og tids slugende hobby.

Som med så meget andet kan de betale sig at kigge efter ting og sager i udlandet kig feks her http://www.cakecraftworld.co.uk/ og her http://www.deleukstetaartenshop.nl/