Jeg prøvede at lave kage!

[QUOTE=Troldegaarden;635427]Det var så lidt - men pas på det kan gå hen og blive en dyr (i hvertfald istarten) og tids slugende hobby.

Som med så meget andet kan de betale sig at kigge efter ting og sager i udlandet kig feks her http://www.cakecraftworld.co.uk/ og her Home Page | Deleukstetaartenshop.nl

Ja det ved jeg… Derfor jeg er begyndt her i sommerferien… Keder mig lidt…
Laver du det?

[QUOTE=Troldegaarden;635427]Det var så lidt - men pas på det kan gå hen og blive en dyr (i hvertfald istarten) og tids slugende hobby.

Som med så meget andet kan de betale sig at kigge efter ting og sager i udlandet kig feks her http://www.cakecraftworld.co.uk/ og her Home Page | Deleukstetaartenshop.nl

ADMIN! Det må være en overtrædelse af én eller anden regel at sætte den slags links ind - ja? :besvimer: Det er simpelthen nogle af de ting, jeg ville ønske jeg ALDRIG havde set på internet :tihi: Dybt suk…
VH
Susanne

Stop så med alt det snak om kage :venter:

PS. Jeg melder mig gerne som prøvesmager!

[QUOTE=Saphiira;635431]
Laver du det?[/QUOTE]

Jeg opdagede kage verden for lidt over et år siden og var bare helt solgt. Jeg er startet i det små nemlig med at lave og pynte cupcakes (til glæde for hele familien). Jeg ville dog meget gerne igang med kage dekoration så jeg er ved at skrabe penge sammen så jeg kan købe det mest nødvendige.

Forresten kan du med foredel søge på kage blog og finde mange spænende blogs lavet af “kage tosser” med megen inspiration.
Den her blog syntes jeg selv er genial - bloggeren viser hvordan man let samler, op smøre og til sidst ligger fondant på kagen. http://www.kagekonen.com/2008/07/kage-fra-til-z.html

[QUOTE=En forhenværende bruger;635443]Stop så med alt det snak om kage :venter:

PS. Jeg melder mig gerne som prøvesmager![/QUOTE]

Det er du velkommen til…Regner med at lave en del kager, som jeg ikke selv kan lide… :smiley:

[QUOTE=Troldegaarden;635448]Jeg opdagede kage verden for lidt over et år siden og var bare helt solgt. Jeg er startet i det små nemlig med at lave og pynte cupcakes (til glæde for hele familien). Jeg ville dog meget gerne igang med kage dekoration så jeg er ved at skrabe penge sammen så jeg kan købe det mest nødvendige.

Forresten kan du med foredel søge på kage blog og finde mange spænende blogs lavet af “kage tosser” med megen inspiration.
Den her blog syntes jeg selv er genial - bloggeren viser hvordan man let samler, op smøre og til sidst ligger fondant på kagen. http://www.kagekonen.com/2008/07/kage-fra-til-z.html[/QUOTE]

Ja den har jeg set :smiley: uhuh - har du så selv en blog? Jeg synes, det er super hyggeligt at lave…bare det at bage kage, så det andet er os lidt specielt… har da fundet lidt jeg vil have ind på den hjemmeside…indtil videre kun for 500 kr…men det kan jo nå at ændre sig!!

Det er da en superflot kage! :thumbup:

[QUOTE=Saphiira;635455]

Ja den har jeg set :smiley: uhuh - har du så selv en blog? Jeg synes, det er super hyggeligt at lave…bare det at bage kage, så det andet er os lidt specielt… har da fundet lidt jeg vil have ind på den hjemmeside…indtil videre kun for 500 kr…men det kan jo nå at ændre sig!![/QUOTE]

Nej ingen blog, endnu. Men jeg tror den kommer inden længe. Var ikke så klog at jeg tog billeder i starten når jeg var færdig med mine cupcakes men jeg har da taget lidt her på det sidste.

du må gerne lægge billeder ind…:juhu::juhu:

:savle::savle::savle:

Hvor er den bare flot, den kage.

Bagning er desværre ikke min stærke side - har kun held med boller og min banankage - men det er min ovn, der er noget i vejen med :høhø: :stuck_out_tongue:

Hvor er den bare flot, den kage.

Bagning er desværre ikke min stærke side - har kun held med boller og min banankage - men det er min ovn, der er noget i vejen med :høhø: :p[/QUOTE]

den første kage, jeg lavede gik også helt i ged…og jeg gav også ovnen skylden :stuck_out_tongue:

Nu brugte jeg hele morgnen igår på at lede efter dvd’en jeg er helt sikker jeg gemt billederne på. Enten er den væk eller også har jeg ikke gemt billederne. Hvis det er det sidste bliver jeg hys for den computer de lå på er død. Men jeg ligger billeder op hvis jeg finder dvd’en.

Jeg har købt en dims til at bage muffins/cupcakes i - hold op den er god…!

Den er som en toaster, der er bare seks huller i… så tager man et litermål, pisker noget dej sammen - putter det i papirforme og 10 min efter har man muffins…
Og jeg gav bare 99 kr for den :smiley:

jeg håber, du kan finde den :slight_smile:

[QUOTE=Bornholmeren;637018]Jeg har købt en dims til at bage muffins/cupcakes i - hold op den er god…!

Den er som en toaster, der er bare seks huller i… så tager man et litermål, pisker noget dej sammen - putter det i papirforme og 10 min efter har man muffins…
Og jeg gav bare 99 kr for den :D[/QUOTE]

har du link eller noget?

[QUOTE=Saphiira;637080]jeg håber, du kan finde den :slight_smile:

har du link eller noget?[/QUOTE]
Jeg kan ikke finde den på nettet, men den ser sådan ud… jeg købte den i Imerco for 3 uger siden… den er genial… mon ikke den snart kan købes flere steder, det er jo ved at blive moderne med cup cakes…

[QUOTE=Bornholmeren;637018]Jeg har købt en dims til at bage muffins/cupcakes i - hold op den er god…!

Den er som en toaster, der er bare seks huller i… så tager man et litermål, pisker noget dej sammen - putter det i papirforme og 10 min efter har man muffins…
Og jeg gav bare 99 kr for den :D[/QUOTE]

det er godt nok smart!

Ja og det er bare så nemt… :smiley: mine kollegaer syntes også godt om den - iverfald det der kommer fra den:kaffe: