Jeg sidder og er gal

Gal på en rigtig dum sælger på ebay.fr

Personen bag profilen påstår at tingene befinder sig i Strassburg, så der ser jeg ikke nogen fare i at købe fra. Hans profil er også 100%

Den 18/10-08 købte jeg køjesengen til misserne. Det er idag den 14/11-08 og den er stadig ikke kommet.

Jeg har selvfølgelig rykket for den flere gange. Første undskyldning at min order var blevet væk i distributions afdelingen, men at de selvfølgelig vil sende med det samme. Alternativ kunne jeg få mine penge tilbage. Det afslår jeg.

Så går jeg igen og venter -felixsylvester og venter -felixsylvester

Stadig intet. Jeg skriver på ny til dem. Denne gang er undskyldningen at en anden person som bestilte samtidig med mig og kun lige har modtaget tingene. Ja hvad skal jeg bruge det til. Det tager da ikke 3 uger fra Strassburg til Sydfrankrig. Så meget ved jeg da. Atter engang afslår jeg at få pengene tilbage.

Da jeg er et enormt tolmodig menneske venter jeg så lidt mere, men idag den 14/11-08 hvor jer står udenfor og ser at pakkeposten atter engang køre forbi uden at stoppe bliver jeg sur.

Det er nu blevet en prinsip sag for mig. Jeg vil IKKE have mine penge tilbage. Jeg VIL have det jeg har købt, så nu har jeg skrevet en mail til til dem og sagt at hvis de ikke har sendt det endnu, ja så kan de sende to som et plaster på såret over den lange ventetid.

Det skal lige siges at det er nogen der sælger mange katte og hunde relaterede ting via ebay.fr

Håber du snart får det købte -jegkrydser - det er surt at gå og vente og føle sig snydt.

:mad::mad::mad::mad:

håber også at der snart dukker 2 stk gaver op,det er rigtig træls at vente,når man ikke rigtig ved om man er købt eller solgt.

-love Kære Birthe

Jeg kan godt lide den med,
at så kan de sende 2…
-love

Den vil jeg bruge en anden gang.
Kærligst Mona

Æv træls at vente længe på sine ting, håber du snart får dem :slight_smile:

skriv direkte til ebay vedr din sag, så tager de over og tro mig, deres advokater er nogle ret stride og dygtige personer som kan deres kram

-tihi I tror det er løgn, men her til aften kom der en pakke med en katteseng. Posten kommer altså ikke så sent her på disse kanter, så hvem det var ved jeg ikke.

Endnu mere sjovt -tihi misserne gidder den ikke, ihverttilfælde ikke endnu -tihi

Finn sidder med et dumt grin på hovedet…ja ja han sagde det jo inden jeg købte den meeeeen…kan han ikke godt tørre de dumme grin af -tihi

Nå men nu må jeg så vente og se om der evt kommer en no 2 -høhø

-tihi så må vi håbe de kommer til at kunne lide den - godt den kom frem -thumbs

Tillykke med sengen -høhø

Ja manden her har også smøret grin på, hver gang jeg køber noget de ikke gider. Ligesom han gjorde med de 3 kattetelte som blev totalt ignoreret, da de stod i haven. :frowning:
Meeeeen ordene - hvorfor bliver du ved med at købe noget de ikke gider - har han måtte æde, efter teltene kom ind på stuegulvet. Misserne tonser simpelthen rundt med deres legetelte -tihi