Jeg siger tak ril

Alle der har besværet administratorene med at klage over mit flag i avartaren,det var et godt nok et sydstats flag,men aom i sikkert ved så er det i dag et ganske almindeligt flag som alle andre,ikke noget med slaveri eller racisme,håber i nu kan sove godt jer der har været så voksne at klage.Man kunne jo have gået til kilden og spurgt om grunden først, men nej hellere gå bag facaden og snigløbe folk,sådan noget kan jeg ikke bruge til en sk** så dette indlæg bliver nok mit sidste foreløbig,indtil jeg selv ved hvad jeg vil og om adm.skal slette min profil.

Ej Slemling det kan du ikke mene. Jeg vil savne dig ret så meget da du er et rigtig frisk pust her på kattegale

Please…-bebe

Så går man da i små sko. Altså hvis man klager over et sydstatsflag, som jo netop repræsenterer ANDET end slaveri og racisme.

Og så er der lige mig som igen intet fatter -tihi havde sgu ikke engang lagt mærke til at du have et flag på dit profil billede-sorry

Jeg så godt flaget, men forbandt det ikke med racisme på nogen måde!

:?:?:?:?:?

ja, sydstatsflaget har absolut intet med racisme el noget af den art at gøre.
at der så er et par padder der for mange år siden besluttede at det var et racistisk flag er en anden snak, for de har da helt klart ikke vidst hvad de har haft med at gøre.
en af de ting som sydstatsflaget bla står for er frigørelse.
sydstatsflaget blev kendt under den amerikanske borgerkrig, men eksisterede længe før krigen. husk osse at der ren faktisk var slaver i det meste af øst-usa, både i nord og i syd. så hvis det kommer til det er det ameriskanske flag osse racistisk.

gerner: jeg syntes du skal blive, for jeg gider altså ikke være enlig hane her

Jeg aner slet ikke hvordan det flag ser ud… Det kan være nogle har misforstået dens mening?
Har slet ikke nået at opdage noget, men du behøer da ikke forlade KG over det :slight_smile:

Helt ærligt… jeg fatter simpelthen nada, hvorfor klage over noget så uskyldigt, jeg kun F**** finde mange andre billeder herinde jeg kunne blive stødt over, og at folk ikke engang i første omgang går til hovedet, fatter jeg heller intet af.
Gerner min ven, jeg håber inderligt, at du bliver og tænker stort på de fjolser, der ikke engang tør stå frem overfor dig.

[quote=Johnny;69983]ja, sydstatsflaget har absolut intet med racisme el noget af den art at gøre.
at der så er et par padder der for mange år siden besluttede at det var et racistisk flag er en anden snak, for de har da helt klart ikke vidst hvad de har haft med at gøre.
en af de ting som sydstatsflaget bla står for er frigørelse.
sydstatsflaget blev kendt under den amerikanske borgerkrig, men eksisterede længe før krigen. husk osse at der ren faktisk var slaver i det meste af øst-usa, både i nord og i syd. så hvis det kommer til det er det ameriskanske flag osse racistisk.

gerner: jeg syntes du skal blive, for jeg gider altså ikke være enlig hane her[/quote]

Der kan du se Gerner…du kan da ikke bare efterlade Johnny i hønsegården helt alene -bebe

Hvordan ser det flag ud, overhovedet?

PS: Jeg havde kun lagt mærke til din mangategning af en kvindelig kriger, eller sådan. Så du må have ændret det i dag, gætter jeg på… :?

ja gerner, hvis du ikke bliver får jeg kamikaze til at gi dig nogle smæk i den bare

:S Kære Gerner…

Du skal da være med her på dette forum.

Hvad skal det nu til for??

Kan vi så få fred på dette forum. -love
Kærlig hilsen

Ja, man burde være gået til Gerner selv inden man klagede over det famøse flag!

:confused::confused::confused::confused::confused:

Og så vil jeg lige sige, at jeg egentlig føler mig stødt over det dødningehoved, der nu pryder Gerners indlæg!

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

…så må hanen til at træde i karakter og gale højere, når hønsene sådan plukker fjerene af ham :stuck_out_tongue:

PS. Du ser mig noget bekymret ud på det nye billede :S

sådan her ser flaget ud

http://www.western-goods.dk/tilbehor/gunbelt/FLAG-01.jpg

stjernene symbolisere de sydamerikanske stater

-LOL Sweet Home Alabama dy dy dody dyyyhhhh IHHHmm Coming home to youuu!

Åh-åhhh nu må jeg hellere passe på. -tihi

En ting er vel at klage over flaget, fordi man TROR det repræsenterer racisme osv, en anden er at Gerner får besked på at fjerne det, selvom det ikke repræsenterer nogle af de ting… tsk.

ja søde gerner der er nogle som har travlt med at være efter andre ( måske de ikke har andet at lave ) kan ikke svare på det søde
jeg syntes du skal blive her inde du er sådan en hyggelig en og jeg vil savne dig

Kan man blive stødt over det :? Det er da meget pænt -thumbs

[quote=Eva;69996]Ja, man burde være gået til Gerner selv inden man klagede over det famøse flag!

:confused::confused::confused::confused::confused:

Og så vil jeg lige sige, at jeg egentlig føler mig stødt over det dødningehoved, der nu pryder Gerners indlæg!

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

det er da bare terroristen achmed