Jeg skal altså lige dele det her!

Delle og Ozzy ligger lige nu inde i mit tøjskab. Sammen! Det er altså første gang Delle har gidet at ligge sammen med ham sådan i mere end 5 minutter!

Hun har ikke sin bodystocking på mere, men da Manden sover kan jeg ikke spørge om han har befriet hende eller hun på en eller anden måde selv har snoet sig ud af den. Men “svampepuden” sidder stadig på hendes operationssår, så den har hun da i al fald ikke pillet af!

Men IIH! De ligger sammen! :hjerte:

Dejligt ^^ Det tog da ikke så lang tid før de blev venner :slight_smile:

Hun har sikkert også brug for lidt ekstra omsorg :slight_smile:

:slight_smile: :slight_smile:
Man kan jo håbe at neutraliseringen gør hende mere mild overfor små puttesyge drenge :wink:

Skønt, det gik sørme hurtigt. Så må man jo håbe at de bare bliver bedste venner fra nu af :thumbup:

Åhh, der er ikke noget bedre, end første gang man tager dem i putte sammen… DEJLIGT:hjerte:

Nu er det så blevet (hver)dag igen og jeg tror Ozzy må ha’ sneget sig ind på hende mens hun sov… For her til morgen blev hun godt nok SUR på ham da han kom ind i skabet til hende. Altså ikke sur som når hun slåssede med Basil men sur nok. Ozzy har fået en på kassen kan man se, han har en rift på snuden. Men det har nu ikke lært ham at holde sig væk :lol:

Hun er så i øvrigt SELV kommet ud af sin Bodystocking, ku’ Manden fortælle. Hun havde den på da han gik i seng.

Jeg har endnu ikke fundet den,så gud VED hvor hun har smidt dem :?

Men hun lader sit sår være meget fint. Det har stadig den der “svampeforbinding” på. Jeg spurgte dyrlægen i dag hvor længe den sku’ sidde der. Så længe som muligt var svaret - og hun tilføjede at så længe den var der så havde man jo da sikkerhed for at hun ikke havde pillet i det :slight_smile:

Dét er da en dejlig nyhed… :slight_smile: kan godt forstå du er lige ved at boble over af det :slight_smile: