Jeg skal bare lige prøve om jeg kan oprette min nye skønhed

Her er jeg lige kommet til mit nye hjem og har fået lidt at spise…kort efter blev jeg spray’et med noget væmmeligt stads men det tog hun heldigvis ingen billeder af -uha

Som i kan se, så er jeg en stor dreng, der ikke er bange for noget…ikke engang ham hun kalder bamsen, som bliver ved med at snuse mig bagi :S

Jeg kan desværre kun se røde krydser :frowning:

YIIIIIIPIIIIII det lykkedes [bigloony]

Kæmpe stort tillykke, Det er i sandhed en skønhed -forelsket -forelsket

TIllykke…hvor er han dejlig -forelsket

Hvor ser han sød ud… -love -love -love

Til lykke med den lille skønne, hvor ser han dog sød ud -thumbs Sikke en lækker farve han har -forelsket Hvor gammel er han?

[bigloony] Jeg siger tak på Lucky’s vejne for de pæne ord -love

May-Britt…Vi ved det ikke med sikkerhed, han blev skudt til at være mellem 3 og 4 uger for 11 dage siden…han skulle have været aflivet men så endte han i hånden på mig og jeg kunne bare ikke lade dem gøre det, da jeg havde set ind i de øjne -forelsket

Han er altså også bare en rigtig lille lækker steg. Vi bor på til leje en gård og har selv indhegnet haven og neutraliseret, vaccineret osv. vores 5 katte. Vi havde undret os over, at en ret langhåret kat igennem en lang periode var kommet her flere gange om dagen. Vi havde regnet med, at hun søgte selskab med vores katte, for hun lå dagligt udenfor hegnet og snakkede med vores katte.

Jeg siger dig - mit hjerte var ved at hoppe ud af kroppen, da jeg en dag så hende ligge i porten til laden og foran hende løb der (vistnok) 4 killinger rundt og legede. Nøjjj jeg sov næsten ikke den nat. Jeg undersøgte, hvad jeg kunne gøre og vi henvendte os til udlejeren som lovede at spørge rundt hos naboerne om det var deres kat. Det underlige er, at vi INTET har set til hunkatten eller killingerne siden den dag, så måske har hun netop den dag flyttet dem. Uha, hvor er jeg dog glad for at hun flyttede med dem. Jeg havde ikke taget dem til mig (de havde sikkert aldrig set et menneske og er jo nok derfor som vildkatte). Men i hvertfald skulle der ske noget. Landmanden og jeg har også ledt efter dem i laden, men væk er det. HELDIGVIS for os … hvis ikke de vender tilbage i fertile udgaver.

May-Britt…jeg må indrømme, at jeg er for nem…har de poter og siger miavvv, så er jeg solgt -sorry …det er vist et guds under, at vi ikke har flere…

Mon ikke mormis er fundet hjem med hendes killinger, det vælger jeg, at tro på -jegkrydser

Nu hvor jeg endelig har fundet ud af, hvordan man uploader billeder, så får i lige et af bamsen og hans ‘partner in crime’ mister T -muhaha

Jamen det var da hele tre skønheder…

Nååå en sød lille trold. Godt du kan tage dig af ham -thumbs -love -love -love

Bamse og Mister T er da godt nok nogle lækkermåse :smiley: -love -love

Tillykke med dejligheden -love

Han er virkelig kær -love

Nåårh han er vel nok sød

Det kunne du sørme!!!

Sikke nogle nullerpusser du har der :smiley: