Jeg skal på killingenus imorgen

Ja altså ikke sådanne rigtig, men tæt på -høhø

Jeg skal nemlig ned og nusse birmamave hos Sine Gry som venligst har inviteret mig på frokost imorgen og nøj hvor jeg glæder mig, både til at opleve Birmaen IRL men også til at møde Sine. :thumbup:

Din heldige kartoffel :venter:

Nus Vanilla-pigen (og de andre) lidt fra mig … men hey, jeg skal på Ragdoll-nus i morgen og kan bl.a nusse min yndlings Raggie -love

[quote=Skattekat;176180]Din heldige kartoffel :venter:

Nus Vanilla-pigen (og de andre) lidt fra mig … men hey, jeg skal på Ragdoll-nus i morgen og kan bl.a nusse min yndlings Raggie -love[/quote]

Det skal jeg gøre :slight_smile:

Så må du nusse lidt Ragdoll for mig dem kender jeg nemlig heller ikke -høhø

[quote=birtheras;176181]

Så må du nusse lidt Ragdoll for mig dem kender jeg nemlig heller ikke -høhø[/quote]

Skal ské :rock:

Ragdoll ligner bimsen på mange måder, men er lidt kraftigere af bygning og kommer i flere farver og aftegninger end Hellig Birma :ok: (det er så mine observationer om de to racer :sshh:)

Rigtig god fornøjelse Birthe.

Birmaer er altså også dejlige:wehuu:

Jeg håber du får en sjov og hyggelig frokost. Hils mange gange og nys lige bimserne fra mig.

God fornøjelse Birthe!

Glæder mig også RIGTIG MEGET til næste weekend igen, hvor jeg skal ind og nusse lidt på Nevadaisys/Hannes bimser!:smiley:

Eeej det lyder godt :slight_smile: Det bliver rigtigt hyggeligt

Hils Sine Gry mange gange fra mig :slight_smile:

-kramer

[quote=Battlestar;176236]Hils Sine Gry mange gange fra mig :slight_smile:

-kramer[/quote]

Det skal jeg gerne gøre, jeg glæder mig til at møde denne humørfyldte kvinde :slight_smile:

Jeg skal ud og nusse killinger i overmorgen, og ddaaammm hvor jeg GLÆDER mig :wehu::wehu::wehu:

Ja i må selv gætte hos hvem :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: -høhø

Så er det jo næsten ærgerligt at jeg skal arbejde på min bachelor hele dagen…vi skal aflevere på mandag og det vi slet slet ikke klar til :S
Ellers kunne du nemlig også have nusset frække baby-bimser -høhø
Men I må have en rigtig god dag. Sines misser er skøøønne :wehuu::wehuu:

[quote=Nevadaisy;176282]Så er det jo næsten ærgerligt at jeg skal arbejde på min bachelor hele dagen…vi skal aflevere på mandag og det vi slet slet ikke klar til :S
Ellers kunne du nemlig også have nusset frække baby-bimser -høhø
Men I må have en rigtig god dag. Sines misser er skøøønne :wehuu::wehuu:[/quote]

Hanne jeg ved du har SÅ travlt, men har du brug for et puste rum, er du mere end velkommen til at komme og spise lidt frokost med os, også køre igen:wehuu:

[quote=birtheras;176178]Ja altså ikke sådanne rigtig, men tæt på -høhø

Jeg skal nemlig ned og nusse birmamave hos Sine Gry som venligst har inviteret mig på frokost imorgen og nøj hvor jeg glæder mig, både til at opleve Birmaen IRL men også til at møde Sine. :thumbup:[/quote]

Birthe jeg glæder mig SÅ meget til at møde dig efter at have skrevet og snakket telefon med dig i 1, 5 år:wehu::wehuu:

Tusind tak Sine, det kan være du hører fra mig, nu må vi se hvordan det går de næste par timer :slight_smile:

:inlove::inlove::inlove:

Rigtig god fornøjelse med en hyggelig tøsefrokost og nusning af mavser… og måske en hoppetur på Sines nye trampolin.

:wehuu:

Jeg håber at i får en rigtig god dag… nus den dejlige mave en ektra gang fra mig, og giv hianden et knus fra mig

Iihh det skal vi nok:wehuu:

Rigtig god fornøjelse med en hyggelig tøsefrokost og nusning af mavser… og måske en hoppetur på Sines nye trampolin.

:wehuu:[/quote]

haha det er nu desværre ikke vores trampolin, vi har ikke købt nogen endnu:ups:

:inlove::inlove::inlove:

Skidt pyt… det skal nok blive hyggeligt alligeveller.

-høhø