Jeg søger

…et bestemt billede.
Kan ikke huske OM det var herinde det var eller på Mit Katteforum.
Så jeg har postet nogenlunde det samme derinde.
FOR…sagen er…
Jeg søger et billede af en dreng siddende i en sofa som giver en smuk mis noget mad…eller rettere sagt de deler -tihi
Lige det billede satte sig på min hjernebark og kan ikke forsvinde.
Grunden til jeg søger det er fordi…jeg ønsker at købe rettighederne over det d.v.s. jeg må bruge det i den folder der kommer inden længe.
Det bliver en folder der forhåbenlig tydeligt vil vise hvor man IKKE skal købe kat, hvor man ikke skal overlade sin kat og hvor man i det hele taget ikke skal støtte den slags foretagner.
Folderen er lavet af professionelle mennesker og bagsiden skal vise hvordan DET BØR VÆRE…det er altid glimrende at ende med positivitet og det er det billede I DEN GRAD
MEN…da jeg lader de føromtalte prof. advarselsseddel-lavere bestemme OM billeder er ok, ved jeg ikke OM det bruges, blot ønsker jeg accepten af den der ejer det.
Bruges det ikke bliver det heller ikke brugt i andre sammenhænge med mindre vedkommende siger ja.
Hvis man vil overdrage mig rettigheden af billedet vil jeg gerne kontaktes på
[email protected]
Brita-bebe

Britta var det ikke i en billede konkurence på et andet forum som jeg nok ikke må nævne her?

Jeg kan ikke huske hvor det var, derfor min efterlysning.
Håber billedets ejerkvinde ser min tråd.
Brita

Sender dig en pb - tror jeg ved hvilket billede du mener

-thumbs Tusind tak…jeg kontakter ejeren af billedet det VAR nemlig lige præcist dèt jeg tænkte på
Brita

Er ikke sikker brita, men er det ikke mit billede du mener, er af min søn Daniel der spiser ostepops mens Sardor sidder og kigger??

Her er det billede jeg taler om. er det det du søger?

jaah det er lige det billede, jeg mente -juhu
Må jeg købe rettigheden til det -upssa
Det vil blive brugt både seriøst og fornuftigt og du får folderen tilsendt så du kan se hvad det handler om.
BLOT må du ikke videresende den så længe den ikke er publiceret.
Send mig en mail på
brita@kamikaze-coon. dk
Hvis det hele er ok
Brita

Hmm om du må købe rettigheden, du kan købe den for Kamikaze’s Tabita

hehe ej var bare for sjov… selvom hun er dejlig. (gad godt jeg kunne finde ud af at indsætte smileys)

Selvfølgelig må du bruge det, er ikke et sekund i tvivl om det er seriøst og fornuftigt, når det er dig der spørger Brita.
Så jeg har allerede sendt en mail med billedet til dig.