Jeg strejker!

I dag strejker jeg altså for rengøringen. Er lidt træt af, at jeg skal gøre det altid!
Kattene har mad, vand og bakken er renset, men der trænger til at blive støvsuget, og gjort rent i køkkenet. Men jeg strejker altså. Synes Lasse hjælper alt for lidt i øjeblikket…:S
Han har dog haft overarbejde hver dag i 2 uger, og vil også have det i næste uge. I hverdagen kan jeg godt bære over med det. Men synes godt han kunne hjælpe lidt… ØV ØV…Er træt af at gøre rent altid…

Vi skulle rigtig havde været i Odense i dag, men hunden har jo brækket benet og vil ikke lade ham alene. Heller ikke tage ham med, for der er for mange mennesker. Men det blev Lasses storesøster skuffet over (forståeligt) Så Lasse tog derover. De ser ikke hinanden så tit… Men det er bare øv. Så sidder jeg her hjemme, og skal gøre rent altid. Fredag der sov han stortset hele dagen og lørdag sov han også en stor del af den. Det er bare øv.

Strejker I nogle gange?!

Jeg strejker idag :slight_smile: Men her er ikke beskidt, pigerne har bare en masse legetøj fremme… Men efter flere dage med konstant fødselsdag på hjernen og masser af bagning, forberedning af dit og dat samt madlavning osv. så holder jeg mig til sofaen idag… Men det vist også velfortjent -høhø

Det lyder hårdt… :slight_smile: Skulle ikke undrer mig, at jeg snart rydder op alligevel… Kan i hvert fald mærke, jeg har svært ved at ikke gøre det…:S

Hehe det nu også skønt når der er ryddet op :slight_smile:

jeg strejker også… søvn er en by i rusland og min krop drillede i morges, så Patrick ville gerne gøre rent. Jeg kom dog til at samle en kat op fra gulvet, hvor Patrick opdagede at jeg kunne mere end han troede… Men min dejlige mand grinede bare af det efter at havde kommenteret det.

Dog må jeg tilstå at jeg har bestil pita for at være lidt sød mod ham

Ja… Det er ikke fordi her er MEGA rodet… Får bare stress af det :frowning: Tror desværre, at jeg har det fra min mor… Ville ønske man kunne slappe lidt af nogle gange…

[quote=line_refsgaard;510398]jeg strejker også… søvn er en by i rusland og min krop drillede i morges, så Patrick ville gerne gøre rent. Jeg kom dog til at samle en kat op fra gulvet, hvor Patrick opdagede at jeg kunne mere end han troede… Men min dejlige mand grinede bare af det efter at havde kommenteret det.

Dog må jeg tilstå at jeg har bestil pita for at være lidt sød mod ham[/quote]

Ryddede han så op alligevel… Det lyder dejligt… Pita er også fint… og nemt for ham…

Kattene strejker med mig…selvom det ikke gik så godt, for jeg har støvsuget, sat tøj over osv… Iiih… :confused: