Jeg tror det er ved at være farvel

Jeg tror hans ben er blevet værre. Den anden dag da han vågnede haltede han 2 gange på benet.

Nu her, der går han meget inde med det ene bagben, altså, sådan indadvendt agtigt. Lidt svært at forklare.

Men jeg tror det er ved at være farvel til min elskede hund… 7mdr gammel.

:ked:

-kramer-kramer-kramer-kramer-kramer-kramer-kramer-kramer

Åhhh nej da, det er jeg ked at høre.
-kramer-kramer

Det er jeg ked af at høre, men det er bedre, at sige farvel, inden det bliver alt for slemt for vuffen… :ked:

Det gør mig ondt for vufferen… og for dig :ked:

Det gør mig ondt at høre Nat.

Stakkels vovse:ked:

-kramer

Det er her til aften blevet meget værre og det er muligvis i aften han skal til den anden side :ked:

Åh nej Nat :blegne:

Natascha… nu er du vel helt sikker på at det er hans HD, der giver problemet - og ikke “bare” at han har lavet en forkert bevægelse igår, der giver ømhed og bøvl idag?
En forstrukket muskel eller lignende kan være temmeligt smertefuldt.

Jeg håber virkelig at det er sådan noget!
7 måneder er alt, alt for ung :frowning:

Ann - han kan slet ikke gå. Han piver når han strækker sig, og piver når han går. Han piver når jeg rører ved hans ben og han falder på sine bagben hele tiden. Han kan næsten ikke gå. Så vi er på vej til dyrlægen lige om lidt, og vi er ret grædefærdige lige nu.

Stort kram!!! :frowning:

Alle mine varmeste og medfølende tanker på den svære tur med ham!

Det er det bedste, I kan gøre for ham nu. Husk hele tiden på det bagefter.

Åhh Nat hvor er det frygteligt :ked:
I gør det rigtige for ham og han takker jer og bliver så glad når han sund og rask venter ved regnbuebroen på jer og imellemtiden kan han lege og løbe rundt med de andre søde vuffere og missere
Stort kram til dig Nat!:forelsket:

-kramer-kramer-kramer-kramer-kramer

Så er han taget over til de andre vuffere. Det var godt nok hårdt at se ham blive aflivet. Puha… Tusind tak for jeres søde ord.

Åhh, det gør mig virkelig ondt. -kramer

Det er så uretfærdigt, når sådan en ung hund, skal miste livet. :frowning:

:rip:

Åhhh nej dog… Det gør mig ondt at læse…
Men du har været en ansvarsfuld ejer, og hjulpet din hund det allerbedste du kunne nu…nemlig give ham fred…

Nu render han rundt ved regnbuebroen og kigger glad ned på dig, uden smerter og venter på den dag, han serdig igen…

En fortalte mig engang nogle vise ord:
Når man får en hund kat, eller bare et dyr, for man en sorg med i pakken. OG de ord er bare så sande…

Det var et alt for kort liv, men glæd dig over den tid, i trods alt havde med ham…

-kramer-kramer-kramer-kramer-kramer-kramer

Det gør mig virkelig ondt Natascha :frowning:

Uff,det er rigtig trist at skulle sige farvel til så ung en hund…:frowning:
Min gamle nabokone sagde engang for mange år siden,da vi lige havde fået en ny hund,
“Husk nu,at når man køber en hund,køber man en sorg”…
Det fattede jeg ikke en brik af den gang (var nok omkring 15 år gl.),men det kom jeg til,
for 3 år gammel måtte Nicki aflives pga kræft…
Siden da har jeg altid husket hendes ord,for det gælder jo i høj grad også for misserne,
men heldigvis er der jo flest gode timer imellem :slight_smile:
Husk at du trods alt har gjort noget godt for ham,nemlig at være dit ansvar bevidst !

Åhh hvor trist for vovse og jer -kramer
God rejse lille vuf :rip: