Jeg tror det kaldes kærlighed

Suk hvor er Mini bare dejlig:wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg havde det enormt dårligt i morges så jeg blev hjemme hos Mini. Har lagt inde i sengen det meste af dagen fordi jeg har den “dejligste” hovedpine.

Jeg må åbenbart været faldet i søvn for pludselig vågner jeg af at der vader en storspindende mis op af mig og ligger mig imellem min arm og min mave:wehuu::wehuu::wehuu: Sådan falder vi i søvn.

Da jeg vågner næste gang ligger hun på sit tæppe nede på gulvet og begynder at spinde ligeså snart jeg kigger på hende:wehuu: Jeg går ud på toilettet og 2 sek efter kommer Mini højlydt miawende ud til mig og stiller sig op ad mine ben (med forpoterne på knæene) og spinder:wehuu::wehuu:

Vi går ind i sove værelset igen, og hun hopper op i sengen og lægger sig ved siden af mig storspindende :wehuu::wehuu:

Hver gang jeg har flyttet mig fra sengen har hun fulgt efter mig, sådan har hun aldrig været før:wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg har fået min lille vagt-kat:wehuu::wehuu:

Hvor elsker jeg dog bare den tøs:wehuu::wehuu::wehuu:

Det lyder rigtigt dejligt, hvor er du heldig :smiley:

Det er bare så super hyggeligt når man har fået en lille skygge - dog kan det have sine ulemper når man halvblind og halvsovende om natten skal på wc Gg

Det lyder som om Mini rigtig skal nusle og pusle om sin mor - nyd det!

jeg er sikker på at Mini ka mærke på dig at du har det skidt idag og osse hvordan du havde det igår, derfor passer hun på dig og holder øje med at du er ok.
der er bare intet skønnere end en mis der er på den måde, sådan er vores trixie osse

Dejligt at du har sådan en sød og kærlig missepige :wehuu::wehuu:

Hvor er hun sød og omsorgsfuld over for dig :slight_smile: