Hvor det her indlæg hører til er jeg i tvivl om. Da det ikke har noget med attene at gøre må det vel sku stå her.
Jeg undres over hvad den snart lange række af presentationer i/til det nye mekka skal bruges til?
Hvor det her indlæg hører til er jeg i tvivl om. Da det ikke har noget med attene at gøre må det vel sku stå her.
Jeg undres over hvad den snart lange række af presentationer i/til det nye mekka skal bruges til?
Jeg forstår ikke hvad du taler om.
Hvilke præsentationer… Hvilket mekka…?? Please tell me…
Er det præsentationer af de bruger der gerne vil kunne følge med i superhulen du mener???
Mekka??? :øhmm:
De bruges vel til at dem der har adgang, kan få lidt at vide, om dem der læser med, sådan at de ikke føler at de ligger personlige problemer til skue, blandt gud og hvermand…?
Hvis du tænker på Superhulen, så er præsentationerne lavet for at få adgang til Superhulen. Der er i øvrigt lavet en tråd om det, samme sted som du finder præsentationerne, tråden står øverst i forummet.
Så langt så godt. Nu har jeg stået i kø i flere dage. Så jeg spørger en gang til hvad skal køen bruges til?
Nu har vi flere ting, at lave herinde. Vi godkender så hurtigt som muligt, jeg skal beklage hvis netop din præsentation er blevet overset, men så er du jo altid velkommen til enten at skrive i tråden, så den popper op eller skrive direkte til admins. Det er jo ikke vores mening at overse evt. tråde, derudover må vi i disse dage bede om tålmodighed på alle fronter.
jeg forstår slet ikke, hvor man skal skrive den henne… Forstår ikke så meget… :S
Det forstår jeg godt Saphiira - superhulen er for bruger der har været på kg et år og skrevet 500 indlæg i katte-relateret tråde.
Du opfylder ikke kriterierne om 1 års medlemsskab og 500 indlæg, så derfor kan du slet ikke se det sted, hvor præsentationerne skal skrives
Derfor…
Hanne og Babette - Den er ikke overset, se selv nærmere
Vil du da dermed sige at når man får en kommentar med på vejen skal man stå bare stå i kø.
Når man af en admin bliver bedt om at tilføje postnummer og/eller by til sit indlæg for at blive godkendt, er man nødt til enten at gøre det eller lade være - og lader man være, må man leve med ikke at blive godkendt.
Uanset om man synes, det er tåbeligt, så er det sådan, adgangskravene er blevet lavet.
Jeg er jo ikke blevet afvist så hvad mener du med det du skriver. Var jeg det stod jeg jo ikke i kø.
Alice skriver i tråden, at hun gerne vil bede dig skrive dit postnummer og/eller din by og ikke bare, at du bor i nærheden af Sporvejsmuseet.
Så længe du ikke efterkommer det ønske, vil du stå i kø - og dermed hverken være godkendt eller afvist.
[quote=Babette;461044]Hvor det her indlæg hører til er jeg i tvivl om. Da det ikke har noget med attene at gøre må det vel sku stå her.
Jeg undres over hvad den snart lange række af presentationer i/til det nye mekka skal bruges til?[/quote]
Hvorfor kalder du det Mekka. :?
Jeg er ikke interesseret uanset, hvad det kaldes.
[quote=Temple Bar;461483]Alice skriver i tråden, at hun gerne vil bede dig skrive dit postnummer og/eller din by og ikke bare, at du bor i nærheden af Sporvejsmuseet.
Så længe du ikke efterkommer det ønske, vil du stå i kø - og dermed hverken være godkendt eller afvist.[/quote]
Fuldstændig korrekt Mette …Adgangskravene er ens for alle, og de skal være opfyldt før man godkendes.