:mad:
Tsk… det har jeg da vidst i mange år… De har en allieret sig med dørkarme og paneler midt ude på gulvet…
Og dørstoppere!!
Dem har jeg ikke udfordret - endnu… Men det er sikkert og vist at det nok skal ske en dag…
Og bordben/stoleben <.<
Og det er altid lilletåen, det går ud over. Det er sgu da synd… :?
Jep!
Resultatet hos mig er en lettere deform lilletå. Den kan ikke tåle at brække så mange gange
:klapper: JEg VIDSTE det var et komplot!
Her er det godt nok mest min ene storetå jeg støder. Selvfølgelig den der har en nedgroet negl og derfor gør ondt bare man kigger for længe på den…
(den er forresten ENDELIG gået i orden… og siden har jeg ikke stødt tåen… Det beviser at det ER et komplot!)
Sofaborde er også med i banden. Brækkede min lilletå på det for en måneds tid siden.
Og jeg tilføjer lige under-sengen opbevaringsskuffer i træ og metal - av for hele hule H*****e. Sidder nu med en storetå med en negl der er flækket helt ned i kødet lige midtpå og en blodig nabotå der føles lidt som de utallige gange jeg har haft brækket en lilletå
Nej, I ærger jer nok over I ikke har halvfemser-cowboybootsfødder nu. Det har jeg nemlig, så det er ikke et problem her. :klapper:
Ja, det er bare fordi, min mor lod mig gå i andefødder. Hun skulle have snøret mine fødder, skulle hun…
Gælder også sengen herhjemme.