Jeg vil gerne hjælpe en tilløber mis ❤

Jeg prøver at hjælpe den lille tilløbne hunmis jeg skrev om i går.
Lund katte hjem var overdænget med killinger og kunne ikke tage hende.
Dyrenes beskyttelse ringer tilbage. De snakkede om moralsk ansvar, når jeg havde fodret hende.
Der måtte jeg så lige påpege, at jeg netop påtager mig et ansvar for at hjælpe hende!
Hun er mere nervøs nu fordi de andre jager hende her. Men kom i dag igen og fik mad.
Jeg blev anbefalet alternativt at få hende fanget ind og aflivet.
Og fik at vide at hun sikkert er med killinger.
Nu afventer jeg om en af dyrenes beskyttelses kredsfornand ringer tilbage.
Jeg vil ikke forære hende væk i dba eller gul og gratis for hun skal steriliseres og vaccineres. 3. Mulighed er at kontakte min dyrlæge.
Hun kunne bare blive sådan en go mis :disappointed_relieved: hvis Nogen vil have hende eller kender nogen så sig endelig til. Jeg vil gerne bidrage til sterilisering og vaccinering.
Andre gode ideer?

2 Synes om

Det er bare så typisk dem og du behøver end ikke have fodre katte for at få det svar :frowning: Har desværre været der.

Håber hun får et godt hjem :hjerte:

1 Synes om

Jeg blev godt nok også fortørnet. Og det er da ikke til kattenes bedste. :rage:

Så trist, en skam hun ikke er her i det nordjyske for Kattehjemmet Bæklund hjælper altid! :heart:

Måske et forsøg værd hvis der kan laves noget transport af katten :woman_shrugging:t3:

1 Synes om

Det er langt væk herfra. Jeg har ikke selv bil. Men jeg kan have det i baghovedet. Måske nogle kan hjælpe hvis den mulighed skal bruges. :rose:

1 Synes om

Kunne Britta fra Hittekat være en mulighed…? Nogen der ved det? Ved ikke om hun kun tager de katte ind der er i nærområdet

1 Synes om

Hun er her nu er hun ik sød? :heart:

10 Synes om

Jeg lytter med om nogen svarer :heart:

Jeg ville prøve at kontakte Britta - hun plejer at være god til at hjælpe.
Hvor i Jylland befinder du dig - du skrev noget om Brande Internat, har du kontaktet dem?
Desværre er det jo bare nu, det vrimler med killinger - fordi folk er nogle papskaller, der ikke får deres katte neutraliserede. :thumbdown:

Ringede til Brande de henviste til dyrenes beskyttelse. Jeg bor udenfor Tørring ved Vejle. Hun lagde sig på mit skød efter at have fået mad. Men kan også se hun er blevet bidt. Det kan være min Alfred. :disappointed_relieved:
Hvor holder Britta til? Og hvad er hendes nummer?

1 Synes om

Britas mail og mobilnummer

Mobil 2066 0119

Mail [email protected]

Hun bor i Galten - ved ikke lige hvor det ligger, men mon ikke det er omkring Silkeborg ?

1 Synes om

Hvor er det du bor? Fra på fredag har jeg sommerferie i tre uger og i hverdagene har jeg faktisk lovet mig selv nogle dagsture ud i det jyske og opleve lidt :slight_smile: så jeg kan evt godt hjælpe med transport på Jyllandssiden en dag i ferien, hvis et Kattehjem åbner sig for hende :slight_smile:

4 Synes om

Hej Frida. Jeg tager hende gerne, hvis hun kan komme til Slagelse på Sjælland.
Venlig hilsen Tina

3 Synes om

Nu ringede de sku lige fra dyrenes beskyttelse at hun kan komme til Brande! De mangler katte så hun får nok hurtigt et hjem. Skal se om hun er der nu og så kommer en sød dame lidt senere!! :hugs: tak for jeres engagement!

16 Synes om

Tak for at kæmpe denne missers sag <3 Må hun finde et første klasses hjem hvor hun kan nyde sit nye liv som kælekat uden hormoner i kroppen.

3 Synes om

Så er misser hentet hun skulle have et navn det blev selvfølgelig Frida efter gamle Frida. :heart: nu bliver jeg da helt rørt… :disappointed_relieved:
Først ville hun ikke med. Men efter et stykke tid gik hun selv ind i kassen .
Det skulle være et super godt tidspunkt da pleje killingerne ikke var kommet endnu.Når de først kommer så har de voksne trange kår.
Hun skød hende til et par år og helt sikkert hjemløs.
Lykke til lille smukke Frida. Hun var fuldstændig tillidsfuld over for mig. Og hende der hentede hende havde aldrig set nogen gå ind i kassen af sig selv. :smiling_face_with_three_hearts:

19 Synes om

Sikke en god nyhed! :smiley:
Krydser fingre for hun snart har et godt og trygt hjem :slight_smile:

1 Synes om

Jeg havde ikke lige fanget at du kunne tage hende. Men tak for tilbuddet ellers. :heart:

Og tak for det fine tilbud om kørsel. :heart:

2 Synes om

Sikke en dejlig opdatering! TAK for at du hjalp den lille fine mis :tak: Og det er da helt perfekt med navnet Frida :hjerte: Vi må håbe hun bliver lige så elsket hos sin nye familie, som den “gamle” Frida var hos dig.

1 Synes om