Tak for at have lov til at være en del af kattegale.
Tak for al den uvurdelige viden jeg har suget til mig herinde.
Tak for at jeg nu ved at katte skal have vådkost i stedet for kun det tørre. Havde jeg ikke fået det at vide herinde, havde jeg muligvis ikke min nyresyge Spætte mere.
Tak for at jeg nu ved en del mere om at udstille en kat.
Tak for at der altid er nogle klar til at svare på alverdens spørgsmål.
Tak for at der er nogle der vil dele ud af deres viden.
Tak for at jeg fik gode svar da Missebarnet var først syg med livmoderbetændelse, så gravid og så fik de små. Havde jeg ikke gennemtrawlet kattegale, havde jeg måske ikke opdaget hendes livmoderbetændelse i tide, og at det var livmoderbetændelse hun havde. Måske havde hun så bare fået fjernet livmoderen - vores egen dyrlæge var lidt tøvende over for alizin da jeg senere nævnte hun var blevet behandlet med det i Husum. Nu læste jeg om Husum, alizin og helbredelseschancerne herinde - og fik hende afsted til Husum.
Jeg vil gerne tilslutte mig din tak! Jeg har ikke været medlem ret længe, men Mand! jeg har allerede haft utrolig meget glæde af det: gode tilbud, jeg ellers ville være gået glip af, masser af gode råd om katte og en helt utrolig viden der bliver delt ud af herinde!
Og også tak for at du laver dette indlæg…det er så typisk dansk at man glemmer at rose hinanden…så Super godt gået!