Jeg VIL være her

Det er i hvert fald tydeligt at bunke tages ret bogstaveligt her i huset…

Hehe… Det ser hjemligt ud :slight_smile: Her er der en vis lille brunkage der også ukritisk planter sig ovenpå de andre hvis det er nødvendigt :slight_smile:

Hos dig er det jo en ren win-win situation - Dione har et dejligt underlag og Lucky har en dyne :lol:

Nuttet…:inlove:

Det er da godt, at Dione stadig er en slank og smækker lille tøs :slight_smile: - det ville nok ikke være så sjovt for Lucky, hvis hun var en 6-kilos madamme…:høhø:

Hahahaaaaa, hvor er de søde…det er da altid noget, at det er den mindste ovenpå den lidt større…men ellers havde de nok også fundet ud af det…:smiley:

:ups: Men det er ikke altid sådan fordelingen er :slight_smile: Det er Min lille Rose, der ligger i bunden.

Århhh jeg kan altså ikke stå for den slags billeder. Takker for den slags katte findes :smelter: :smelter: :smelter:

:wehuu: :wehuu: :wehuu:
mums bunkekatte

[QUOTE=DK Sugieh;957190]

:ups: Men det er ikke altid sådan fordelingen er :slight_smile: Det er Min lille Rose, der ligger i bunden.[/QUOTE]

hahahaaaaaa…DET er altså mis(se)handling det der :smiley:

Åh hold op, hvor er de bare vidunderlige :love2::love2::love2:

Skønne billeder - og et dejligt gensyn med din smukke, smukke Rose. Man kan ikke se så meget her, men jeg husker alle de andre billeder af hende.:hjerte:

Dejligt billede af smukke bunkemisser :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;957170]Hehe… Det ser hjemligt ud :slight_smile: Her er der en vis lille brunkage der også ukritisk planter sig ovenpå de andre hvis det er nødvendigt :slight_smile:

Hos dig er det jo en ren win-win situation - Dione har et dejligt underlag og Lucky har en dyne :lol:[/QUOTE]

Ja det er win-win :slight_smile:

[QUOTE=Diana F;957183]Nuttet…:inlove:

Det er da godt, at Dione stadig er en slank og smækker lille tøs :slight_smile: - det ville nok ikke være så sjovt for Lucky, hvis hun var en 6-kilos madamme…:høhø:[/QUOTE]

Tror nok han vil fortrække hvis Sugieh prøvede på det samme :wink:

Det er jeg sørme også glad for :slight_smile:

[QUOTE=Marianne;957256]:wehuu: :wehuu: :wehuu:
mums bunkekatte[/QUOTE]

De er også højt skattet :slight_smile:

Det er det :tihi:

Det er de nemlig :hjerte:

Tak :slight_smile: Jeg savner den lille strik SÅ meget stadigvæk. Hun var nemlig en smuk missepige :hjerte:

Tak :slight_smile: