"Jeg vil vove og påstå"

Lad os lave en “Jeg vil vove og påstå” tråd. Det ku sikkert være meget sjovt, og se hvad folk tør vove og påstå G.

Jeg starter med et par stykker.

Jeg vil vove og påstå at cykilister er de farligste i trafikken.
Jeg vil vove og påstå at flyvende edderkopper er verdens dummeste dyr/insekt.

Jeg vil vove at påstå, at der ikke findes edderkopper med vinger
Jeg vil vove at påstå, at edderkopper ikke er insekter

:wink:

Så flyvende stankelben da. :smiley:

Hehe, så okay da :wink:

Jeg vil vove at påstå at der ikke findes stankelben der ikke flyver :smiley:

Jeg vil vove at påstå, at stankelbens-edderkopper ikke flyver

jeg vil vove at påstå at jer der snakker om flyvende insekter er meget meget trætte og burde ligge i jeres senge

Jeg vil vove at påstå, at jeg ikke er træt bare fordi jeg snakker om flyvende insekter - er jo da biologi-studerende :wink:

Jeg vil vove og påstå at det her er et flyvende stankelben.

Jeg vil vove og påstå at det her er et alm. stankelben.
http://www.vestrehus.dk/images/navne10.jpg

Jeg vil vove at påstå, at det øverste billede-link er et stankelben og et insekt
Jeg vil vove at påstå, at det nederste billede-link er en stankelbensedderkop og en spindler.

Jeg vil vove at påstå, at det er to helt vidt forskellige klasser.

[quote=Eva K;248495]Jeg vil vove at påstå at det øverste billede-link er et stankelben og et insekt
Jeg vil vove at påstå at det nederste billede-link er en stankelbensedderkop og en spindler[/quote]

Ja et stankelben med vinger.:slight_smile:

Natascha - Nej, der er forskel på stankelben og stankelbensedderkopper og de er to SÅ forskellige dyr at det ville svare til at kalde en delfin for en haj, fordi de har ca. samme form :wink:

Sidder du og siger til mig at link nr 1 ikke har vinger? For så tror jeg altså du skal anskaffe dig nogle briller :smiley:

Natascha - Nej, men jeg forklarer dig forskellen mellem de to og så citerer du begge og siger “Ja, et stankelben med vinger” og så forstår jeg åbenbart ikke hvad du mener med det?
Det er et stankelben. Stankelben har vinger mm. de er revet af…
Stankelbensedderkopper har ikke vinger.

-kaisålæredet Jeg vil vove at påstå at der er 6 ben på øverste link…altså et insekt
-kaisålæredet Jeg vil vove at påstå at der er 8 ben på nederste link…altså en edderkop

Jeg vil vove at påstå, at for de fleste er forskellen ligegyldig og de fleste er ligeglade, bare krybene holder sig ude af vores boliger.

[quote=Eva K;248495]Jeg vil vove at påstå, at det øverste billede-link er et stankelben og et insekt
Jeg vil vove at påstå, at det nederste billede-link er en stankelbensedderkop og en spindler.

Jeg vil vove at påstå, at det er to helt vidt forskellige klasser.[/quote]

Jeg vil vove at påstå, at Eva K har fuldstændig ret.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Jeg vil vove at påstå, at jeg ikke er gået glip af noget ved ikke at have
læst med her i nat :ups:

[quote=Charlotte Oeh.;248534]Jeg vil vove at påstå, at jeg ikke er gået glip af noget ved ikke at have
læst med her i nat :ups:[/quote]

-LOL-LOL

VIL JEG VOVE AT PÅSTÅ!!!