"Jeg vil vove og påstå"

[quote=Natascha;248494]Jeg vil vove og påstå at det her er et flyvende stankelben.

Jeg vil vove og påstå at det her er et alm. stankelben.
http://www.vestrehus.dk/images/navne10.jpg[/quote]

Jeg vil så ikke blot vove at påstå, men helt klart påstå, at det er to forskellige klasser de to dyr tilhører.

Den øverste er et stankelben, tilhørende gruppen af tovingede insekter.
Det nederste billede forestiller en mejer, som hører til gruppen af spindlere.

Jeg vil vove den påstand at jeg er totalt og komplet enig med Felis. Det ene er en mejer det andet er et stankelben - af en ellerl anden grund er navnet mejer blot ikke særlig kendt og de er begge blevet til stankelben med tiden.

Ud over det vil jeg vove den påstand at svampe er en underlig spise!
At prutter næsten altid er sjove! (undtagen i madsituationer)
At grisestalde altid hørmer!
Og at alle jyder ejer enten langskaftede gummiestøvler eller træsko fnis

Jeg vil vove at påstå at Gry og Felis tager fejl når de siger at det nederste er en mejer.

Jeg vil vove at påstå at en rigtig mejer ikke har krop delt ved thorax og abdomen
Jeg vil vove at påstå at det har mejeredderkopper.
Jeg vil vove at påstå at den nederste har delt krop.

Jeg vil vove at påstå at dette er en mejer (foriøvrigt østlig dødningehovedmejer - min yndlings mejer)

Og jeg vil især vove at påstå at jeg morer mig totalt med at få lov at nørde det her

Jeg vil vove at påstå at der herunder er et billede af en mejeredderkop hvor man kan se delingen mellem thorax og abdomen

Jeg vil så vove at påstå, at jeg ikke aner en dyt om det kryb - andet end at det hører til i haven og ikke i huset.
Men af en eller anden grund vover disse stankeledderkopper, at meje sig ind i mit hus.

Vover også lige den påstand, at Eva K er en spindleredderkoppemejestankelbensnørd.

Hehe - totalt… Det er bedre end at hade det når man nu skal bruge så meget tid på det i studiet :wink:

Jeg vil vove at påstå at diverse insekter og spindlere er god katte-underholdning

Jeg vil påstå at jeg hverken har langskaftede gummistøvler eller træsko:p

Jeg vil vove at påstå at katten er en herlig dyrerace, og noget af det sjoveste der findes

Jeg vil vove at påstå at titlen på denne tråd burde ændres til “Jeg vil vove at påstå”.

Kan da være at det er korrekt på Lollandsk :tihi:

Jah. Jeg ved også der er dele i København hvor man bare siger ‘å’ om det hele. Så er det aldrig forkert. :ok:

[quote=Gry Gressbakken;248581]
Og at alle jyder ejer enten langskaftede gummiestøvler eller træsko fnis[/quote]

Jeg vil vove og påstå, at Gry tager aldeles fejl. :tihi: Jeg ejer ingen langskaftede gummistøvler (eller gummistøvler i det hele taget), og jeg ejer ingen træsko. :stuck_out_tongue:

Jeg vil vove at påstå at Bianca (et stk killing) ikke er gennembagt. Hun fatter ikke hun ikke må tigge ved bordet når vi spiser :tihi:

Jeg vil vove og påstå at jyder er de sejeste :slight_smile:

Jeg vil vove at påstå at denne her tråd var en god idé :slight_smile:

Niks, fodgængere! :muhaha:
Jeg har prøvet adskillige gange, at de bare går ud på kørebanen, selvom jeg kommer kørende på cykel. Og de har væltet mig pga. dette 2 gange :venter: (og det er faktisk blevet årsagen til, at jeg har anskaffet en cykelhjelm).

Jeg vil vove at påstå at jeg har verdens dejligste katte!!! -LOL

Jeg vil vove at påstå at jeg vil påstå at vuffe

Påståelig som jeg nu engang er så vil jeg påstå det er søndag…og dermed chataften :rock:

Jeg vil vove og påstå, at jeg i morgen skal på arbejde, og ar jeg ikke har lavet lektier til skolen. :ups:
Og jeg vil vove at påstå, at jeg ikke er søvnig, selvom jeg hele tiden nikker med hovedet. -tihi

Jeg vil vove at påstå at jeg er hamrende træt og giver op for i aften!

Godnat! :smiley:

Jeg vil vove og påstå, at jeg om lidt siger godnat til Gry. -tihi
Gdonat, Gry. :slight_smile: