Jeg vil vove den påstand at jeg er totalt og komplet enig med Felis. Det ene er en mejer det andet er et stankelben - af en ellerl anden grund er navnet mejer blot ikke særlig kendt og de er begge blevet til stankelben med tiden.
Ud over det vil jeg vove den påstand at svampe er en underlig spise!
At prutter næsten altid er sjove! (undtagen i madsituationer)
At grisestalde altid hørmer!
Og at alle jyder ejer enten langskaftede gummiestøvler eller træsko fnis
Jeg vil vove at påstå at Gry og Felis tager fejl når de siger at det nederste er en mejer.
Jeg vil vove at påstå at en rigtig mejer ikke har krop delt ved thorax og abdomen
Jeg vil vove at påstå at det har mejeredderkopper.
Jeg vil vove at påstå at den nederste har delt krop.
Jeg vil vove at påstå at dette er en mejer (foriøvrigt østlig dødningehovedmejer - min yndlings mejer)
Og jeg vil især vove at påstå at jeg morer mig totalt med at få lov at nørde det her
Jeg vil vove at påstå at der herunder er et billede af en mejeredderkop hvor man kan se delingen mellem thorax og abdomen
Jeg vil så vove at påstå, at jeg ikke aner en dyt om det kryb - andet end at det hører til i haven og ikke i huset.
Men af en eller anden grund vover disse stankeledderkopper, at meje sig ind i mit hus.
Vover også lige den påstand, at Eva K er en spindleredderkoppemejestankelbensnørd.
[quote=Gry Gressbakken;248581]
Og at alle jyder ejer enten langskaftede gummiestøvler eller træsko fnis[/quote]
Jeg vil vove og påstå, at Gry tager aldeles fejl. Jeg ejer ingen langskaftede gummistøvler (eller gummistøvler i det hele taget), og jeg ejer ingen træsko.
Niks, fodgængere!
Jeg har prøvet adskillige gange, at de bare går ud på kørebanen, selvom jeg kommer kørende på cykel. Og de har væltet mig pga. dette 2 gange (og det er faktisk blevet årsagen til, at jeg har anskaffet en cykelhjelm).
Jeg vil vove og påstå, at jeg i morgen skal på arbejde, og ar jeg ikke har lavet lektier til skolen.
Og jeg vil vove at påstå, at jeg ikke er søvnig, selvom jeg hele tiden nikker med hovedet. -tihi