Jer der har fået kradsetræer fra PetFun for nylig

…fik I et trackingnummer?

Jeg har fået en mail fra Petfun om at mit kradsetræ er afsendt. Men der er bare ikke noget trackingnummer. Feltet er blankt.

Så jeg aner ikke hvor det er i verden. Mailen kom i går så det er ikke sådan at jeg er rigtig bekymret endnu. Jeg undrer mig bare… for man plejer jo at kunne følge sin pakke… og det kan jeg ikke. Så jeg ved ikke om jeg skal forvente den i dag eller først på mandag…

Fik I andre et trackingnummer? Det står heller ikke inde på den side hvor ens bestilling(er) er opført.

Jeg fik så hut jeg visker ikke tracking nummer. Men hele min levering var jo omgivet af grin og mystik. Jeg bestilte og fik mail få dage senere om at det var på vej. Problemet var at jeg havde bestilt det til min nye adresse som jeg først flyttede til 2 uger senere. Jeg havde jo passet bestillingen ind med den forventede leveringstid på 2-4 uger som de skrev på hjemmesiden. Anyway, da jeg fik mailen om det ville blive sendt, måtte jeg skrive til dem og tilbageholde det indtil efter 1 juli. Det gjorde de uden problemer. Jeg flyttede ind mandag aften og modtog onsdag formiddag.

Jeg skal lige se om jeg har gemt mails fra dem. Men jeg MENER faktisk at have læst herinde tidligere at folk ikke har fået tt nummer…

.------

Nope har desværre ikke gemt mails fra dem…

OK hvis det er generelt er der jo ikke noget at være nervøs for. Jeg forstår bare ikke hvorfor de så har en rubrik i mailen til det. Der står nemlig højt og klart Trackingnummer… og så bare tomt…

Hmm… Ja, jeg må desværre være dig svar skyldig. Jeg kan som sagt ikke huske det - jeg husker kun det “sjove” i forbindelse med MEGET hurtig levering. Prøv at læse Susannes tråd også. Jeg mener det var dér jeg læste det med at der ikke var/er tt nummer… Men har kun sovet 3-3½ time i nat, så det går ENORMT langsomt for mig lige nu, så måske tager jeg fejl :tihi:

Jeg fik heller ikke tracking nummer :slight_smile:

Vi bestilte nogle ting derfra i juni, og jeg kan ikke se, at der nogensteder i nogle af mailsene står noget om trackingnummer.

ok :slight_smile:

for her er der en rubrik, den er bare ikke udfyldt :slight_smile: Og jeg synes jo det virker lidt spøjst…

Og min ser ud som din lige bortset fra den blå overskriftsbar med teksterne Versandt von og Trackingnummer.

Måske er det et nyt design, fordi de er ved at gøre klar til at kunne bruge trackingnumre?

Ah ja det ku’ sagtens tænkes :slight_smile:

Nå. Det kom ikke i dag, så det bli’r jo så først mandag (forhåbentlig!) at misserne endelig får et kradsetræ igen! Jeg tror de glæder sig L Jeg gør i al fald!

Vi modtog vores træ i tirsdags. Dagen før eller så skrev de og bad om mit telefon nummer. De ringede fra et fragtfirma i Sverige (ja, her bor jeg så, men fungerer vel ligesådan i DK?) så og sagde det vikke komme dagen efter, efter klokken 10. En stolpe til træet skulle vi dog hente selv. Helt vildt dårligt pakket var træet dog, men ellers dejligt træ. Venter bare på at kattene for alvor tager det i brug!

Jeg håber da godt nok at mit kommer på én gang og at jeg ikke skal hente dele af det selv. Det lyder da helt skørt.

Jeg har heller ikke hørt om fragtfirmaer her der ringer først. Tværtimod. Man har bare at være hjemme hele døgnet til når det passer DEM at komme forbi… Kunders tid betyder nemlig ikke noget!

Ja, det var en stolpe på 4-5 kilo som blev sendt for sig selv, virkelig tosset. Mht. at de ringede først har jeg heller ikke oplevet det før. Vi bestilte endda 15 kilo foder og 30 kilo grus hos Zooplus med levering fra DSL. De kører dog ikke ud igen som GLS, nej her kostede det 590 kr. Ikke let at bestille over nettet hvis man ingen bil har :frowning:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;921307]Ah ja det ku’ sagtens tænkes :slight_smile:

Nå. Det kom ikke i dag, så det bli’r jo så først mandag (forhåbentlig!) at misserne endelig får et kradsetræ igen! Jeg tror de glæder sig L Jeg gør i al fald![/QUOTE]

Jeg er sikker på, at mislingerne vil hjælpe dig med at samle også!!:smiley: