Jeres daglige dosis Wulfitinere

Hej. :tihi:

• holder doktoren væk, eller hvordan det nu er…

Prinsesserne:

• og… ak ja, boys will be boys:

Den stolte mor, som jo heldigvis ingen betydelig del af sit balladetemperament giver videre til sine killinger: :p-engel

Og nu kommer der enkeltbilleder, hvor de hænger i min hånd:

Den 100% hysteriske rod, som skriger meget meget højt, hvis han ikke har en pat, eller hvis noget skubber til ham mens han sutter. :rock:

Fedlingen (ham er jeg helt tosset med)

Tortieballaden som møver drengene væk og gerne drengeslåsser:

Pigen med de store øjne. Hun har udviklet en skarp sans for at finde de underste patter, og hun vejer nu mere end sin søster trods vægttabet den første dag.

Og de to drenge, hvis ansigter jeg (pinligt, men) først i dag har lært. :ups::wehuu:
Den pæne dreng, en lille gentleman som altid finder sin egen pat og blot finder en ny, hvis de andre tager hans. Uden piv. :slight_smile:

Og til sidst den lille skriger. Jeg pakkede ham selv ud af fosterhinden da han blev født og han er den mindste i kuldet, men tager fint på hver dag og er helt oppe på 3/4 af hvad de andre vejer nu. -kramer Han er bette, men han har nogle fine pletter på ryggen. :wehuu:

:wehuu:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Iiiiih altzå… at du vil være det bekendt…

MIG HA’ !!!

Alle seks…

:hjerte::hjerte:

Jeg kan da godt se forskel på de to sidste drenge, for den ene har en sort bakkenbart ned over sin venstre kind…

:wehuu::wehuu:

[quote=Therese;170765]
Jeg kan da godt se forskel på de to sidste drenge, for den ene har en sort bakkenbart ned over sin venstre kind…
[/quote] Problemet var at jeg ikke havde fået taget billeder af ansigterne, men kun kroppene når jeg tog billeder af deres vejning. Så jeg havde byttet rundt på rækkefølgen af dem i forhold til den rækkefølge de blev født i. Den svarer også til deres vægt.

Jeg satte dem med hovedet væk fra mig, når de var på vægten. Det skal jo gå hurtigt, så jeg kunne ikke nå at tjekke deres ansigter. Så jeg kendte kun deres kroppe for sig og deres ansigter for sig. -tihi

Jeg troede bakkenbarderne var fedlingen og pletten var ham med mørkt venstreøje.

Nååh nogle fine mislinger…de er lige til at både køsse på og savle over.
Men hold inde de næste dage med nærbilleder. Og lad det ikke være for lyst i deres omgivelser.
Vi har persienner i kattekontoret af samme grund.
Sådanne små nye øjne er følsomme

Hold op for pokker da nogle skønlinger. Jeg er helt skudt i den rød hvide gut - han er for lækker :wehuu::wehuu::wehuu:

[quote=kamikaze;170778]Nååh nogle fine mislinger…de er lige til at både køsse på og savle over.
Men hold inde de næste dage med nærbilleder. Og lad det ikke være for lyst i deres omgivelser.
Vi har persienner i kattekontoret af samme grund.
Sådanne små nye øjne er følsomme[/quote]
Du ville blive overrasket hvis du så hvor mørk der er i deres hule. Mit kamera er godt til at fokusere i mørke, jeg er selv imponeret over at de bliver så gode og kun få rystede.

Tog lige nogle billeder, som viser det.
Så mørk er kassen:

Men med fokus på et mørkt punkt kan kamerat fokusere, så det ser sådan her ud:
og som alle billederne fra inde i kassen…

PS: Men jeg lover at undgå solstråler i nye øjne. :slight_smile:

De er skøøønne :wehuu: … og jeg har det allerede bedre :thumbup:

De er bare fantastisk skønne… :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Køssemund igen…dette her er hærværk.
Burde Signe ikke en gang i :fryser: når hun piner os andre sådan :tihi:
Jeg bliver mere og mere skruk…så jeg måtte lige se på babser igen idag og nu er jeg sikker…INGEN mislinger på vej :græde::græde::græde::græde:

Hvor er de kære :inlove:

Du milde himmel - hvilke skønne Tutte-lutter oven i købet
rigtige ko-katte.

Èn eller anden dag skal jeg have en ko-kat.
De er noget helt specielt…-lovelove-lovelove

[quote=kamikaze;170823]Køssemund igen…dette her er hærværk.
Burde Signe ikke en gang i :fryser: når hun piner os andre sådan :tihi:
Jeg bliver mere og mere skruk…så jeg måtte lige se på babser igen idag og nu er jeg sikker…INGEN mislinger på vej :græde::græde::græde::græde:[/quote]Åhhh det gør mig ondt. Jeg kommer med en video om lidt, som viser hvor onde sådan nogle killinger også kan være. Den er ved at oplade til youtube: - YouTube

Jeg tror endda jeg bander og svovler lidt i videoen. -LOL

[quote=Mona Jensen;170871]Du milde himmel - hvilke skønne Tutte-lutter oven i købet
rigtige ko-katte.

Èn eller anden dag skal jeg have en ko-kat.
De er noget helt specielt…-lovelove-lovelove[/quote]De kan flytte til St. Havelse allerede i slutningen af juli. -høhø -engel

ihh hvor ser de bare dejlige ud…