Jeres laster

Hvad har i af laster som i bare ikke kan leve foruden?

Jeg har det sådan med Tyrkisk peber bolsjer. Ja det er frygteligt. Jge eeeeeeeeeeeelsker de bolsjer og jeg må bare ikke spise dem. JO hvis jeg IKKE knaser dem, men både min læge på sygehuset og min speciel tandlæge fraråder mig det op det groveste. Men altså de smager bare SÅÅÅÅ godt MUMS.:wehuu:

absolut største last: CHOKOLADE:savle:

Jeg gør også som dig Sine:) Ingen grund til at pulveret skal sive ud lige så stille - næh man skal have en kæmpe bombe af det på én gang:wehu:

Af “hyggelaster” har jeg lys chokolade, simpelthen ALT med chokoladesmag, de eneste 2 slags chokolade jeg ikke kan lide er den med orangesmag og så mørk chokolade…Så er der skumfiduser, de er bare det mest fantastiske at spise…især hvis de så bliver dyppet i chokolade…så er der popcorn med chokolade…is med nesquick drys(nok mere drys end is hvis det er alm. vanillieis)…

Så er jeg jo også ret vild med mad, men det har jeg så småt fået styr på så jeg ikke spiser konstant, alt det med chokolade undgår jeg helst i lange perioder fordi det er så svært for mig at styre…

Af laster i grovere karakter har jeg rygningen, neglebidning(i perioder, nogle gange biderj eg dem helt ned og så pludselig fra den ene dag til den anden kan jeg holde op og lade dem gro så de bliver kanon lange og rigtig flotte…når så den ene knækker så bider jeg igen)

og så bider jeg mig selv i læben når jeg tænker, så i de periode hvor jeg tænker for meget skal jeg passe på jeg ikke slider hul i læben…

[quote=SineGry;120793]Hvad har i af laster som i bare ikke kan leve foruden?

Jeg har det sådan med Tyrkisk peber bolsjer. Ja det er frygteligt. Jge eeeeeeeeeeeelsker de bolsjer og jeg må bare ikke spise dem. JO hvis jeg IKKE knaser dem, men både min læge på sygehuset og min speciel tandlæge fraråder mig det op det groveste. Men altså de smager bare SÅÅÅÅ godt MUMS.:wehuu:[/quote]

Så må du indtage dem som ‘‘Små Grå’’ søde :stuck_out_tongue:

HAHAHA ja men det er godt nok flere år siden jeg smagte dem sidst, det var den gang de måtte hedde sorte s***

Ellers kan jeg anbefale af blende / smadre dem:) så får man en godt pulver blanding:savle:

HI HI har allerede prøvet det hehe. Ned i morderen også har man den skønneste pulver MUMS:savle:

ja man kan også lave sorte s*** uden alkohol, så behøver man ikke blive alkoholiker for at nyde det i lange baner ggggg

Lakrids og salmiak pulver :savle:

Salmiak lakrids NAM NAM

Varme popkorn -hopla

Jaaaaaaa popcorn uuummm især med chokolade til man så blander inde i munden

En fransk hotdog når jeg går forbi en pølsevogn.

Men jeg har styret mig i flere år nu. Men uhhhhhh, franske hotdogs er bare go’e. :ups:

HAHAHA Men de smager nu også godt Signe

-LOL-LOL

-what …den version kender jeg så ikke

  • men måske den skal prøves af :? eller bliver jeg afhængig :tihi:

Jeg har ingen laster - eller også har jeg bare så mange, at jeg ikke kan komme i tanke om dem :tihi:

Nææææ NEJ så billigt slipper du ik du:p

[quote=Charlotte Oeh.;120870]-LOL-LOL

-what …den version kender jeg så ikke

  • men måske den skal prøves af :? eller bliver jeg afhængig :tihi:[/quote]

HAHAHA den skal hvertfald afprøves-høhø

Min last er små riskager overtrukket med mælkechokolade … dem fra Lidl :savle:
Jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad de hedder lige nu :rulleøjne: … men det er meget sjælden at jeg slipper ud fra Lidl, uden mindst en pakke :ups:

Saltlakrids
Wasabiærter
Rødvin
Varme popcorn
Sour cream & onion chips