Jeres største drøm

Hvad er jeres største drøm?

Min er og har været de sidste 20 år at få hund og størst af alle en siberian husky.
Lige siden jeg var ung har jeg lovet mig selv at når jeg flyttede hjemmefra skulle jeg ha hund. Dog uartede mit arbejds liv sig sådan at jeg ikke havde fritiden til en hund. Men drømmen var stadigvæk så stor at jeg har deltaget i div kurser med hunde adfærd og træning, også selv om folk grinte af mig at jeg rendte rundt på disse kurser uden hund.
Nu går jeg hjemme og drømmen om en hund er blevet meget meget stærk igen så stærk at jeg har lovet mig selv at jeg inden for det næste 1½ år vil opfylde min drøm. Jeg har ikke helt sat mig ind i hvilken race men det bliver helt sikkert en spids hund.

Min allerstørste drøm er at bo i et sted, hvor jeg ikke har naboer tæt på - eller hvor der i det mindste er så godt isoleret,
at jeg ikke føler, at de nærmest opholder sig i min lejlighed.

Jeg elsker stilhed - det har der stort set været her i juledagene - og spørg lige om jeg har nydt det.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

[quote=Troldegaarden;314543]Hvad er jeres største drøm?

Min er og har været de sidste 20 år at få hund og størst af alle en siberian husky.
Lige siden jeg var ung har jeg lovet mig selv at når jeg flyttede hjemmefra skulle jeg ha hund. Dog uartede mit arbejds liv sig sådan at jeg ikke havde fritiden til en hund. Men drømmen var stadigvæk så stor at jeg har deltaget i div kurser med hunde adfærd og træning, også selv om folk grinte af mig at jeg rendte rundt på disse kurser uden hund.
Nu går jeg hjemme og drømmen om en hund er blevet meget meget stærk igen så stærk at jeg har lovet mig selv at jeg inden for det næste 1½ år vil opfylde min drøm. Jeg har ikke helt sat mig ind i hvilken race men det bliver helt sikkert en spids hund.[/quote]

Jeg håber at din drøm går i opfyldelse en dag. :kryds:

Spidshunde er skønne - vi havde en samojedespids, da jeg var barn.

:wehuu::wehuu::wehuu:

[quote=Eva;314546]Min allerstørste drøm er at bo i et sted, hvor jeg ikke har naboer tæt på - eller hvor der i det mindste er så godt isoleret,
at jeg ikke føler, at de nærmest opholder sig i min lejlighed.

Jeg elsker stilhed - det har der stort set været her i juledagene - og spørg lige om jeg har nydt det.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:[/quote]

Den drøm kan jeg godt forstå - jeg bor selv i et sommerhus og her ganske stille og naboerne er ikke så synlige.
Håber en dag din drøm går i opfyldelse.

[quote=Eva;314548]Jeg håber at din drøm går i opfyldelse en dag. :kryds:

Spidshunde er skønne - vi havde en samojedespids, da jeg var barn.

:wehuu::wehuu::wehuu:[/quote]

Tak skal du ha.
Årh ja samojeden er også en super dejlig hund - den står som nr 2 på min ønske liste -derefter kommer den Islandske fårehund.

Min drøm er et stort hus på 250 - 300 kvm, så der udover de nødvendige rum er plads til rum som fotostudie, biograf, fitnessrum og måske et katterum og det skulle gerne ligge i Odense-området, hvis det kan lykkes med at få job i området.
Derudover 2-3 børn (sammen med min nuværende kæreste selvfølgelig ;)) og et job jeg synes godt om og hvor jeg er glad for at møde på arbejde hver dag :slight_smile:

Min største drøm er at få en velfungerende lille forretning med antikviteter, malerier og smykker :wehuu:

[quote=Nevadaisy;314555]Min drøm er et stort hus på 250 - 300 kvm, så der udover de nødvendige rum er plads til rum som fotostudie, biograf, fitnessrum og måske et katterum og det skulle gerne ligge i Odense-området, hvis det kan lykkes med at få job i området.
Derudover 2-3 børn (sammen med min nuværende kæreste selvfølgelig ;)) og et job jeg synes godt om og hvor jeg er glad for at møde på arbejde hver dag :)[/quote]

Det er nogle store flotte drømme du har - håber de går i opfyldelse for dig.

Det lyder meget spænende - hvor kunne du bedst tænke dig at forretningen skulle ligge? Håber det en dag går i opfyldelse.

1000 tak -kramer det skal være et dejligt centralt sted på amager eller i provinsen :wehuu:

En siberian husky er altså også en lækker hund. :wehuu: Nu er min appetit på katte slet ikke mættet, men jeg skal bestemt ikke kunne udelukke, at jeg en dag fik en hund. Og så måtte det meget gerne være sådan en. :slight_smile:

Ellers drømmer jeg om;

  • en sundere, og på alle måder mere hensigtsmæssig livsstil (nu har jeg endelig fået værktøjerne til det, så håber det vil vare ved :))
  • flere katte :stuck_out_tongue: (dog bestemt ikke i min nuværende (lille) lejlighed)
  • en eller anden form for faglig udvikling (nyt job med udviklingsmuligheder eller ny uddannelse)
  • et stort hus med dejlig have, som både jeg og kattene kan nyde


BJeg ønsker mig såmænd bare det bedste for alle dem, jeg elsker.[/B]

B:hjerte:[/B]

BIngen modgang, der er større end de kan klare den - ingen onde sygdomme, ingen økonomiske problemer, ingen ensomhed og ingen, der behandler dem dårligt.[/B]

B:hjerte:[/B]

BHvis den drøm går i opfyldelse - så kan jeg leve lykkeligt til mine dages ende.[/B]

B:inlove:[/B]

[quote=Troldegaarden;314543]Hvad er jeres største drøm?

Min er og har været de sidste 20 år at få hund og størst af alle en siberian husky.
Lige siden jeg var ung har jeg lovet mig selv at når jeg flyttede hjemmefra skulle jeg ha hund. Dog uartede mit arbejds liv sig sådan at jeg ikke havde fritiden til en hund. Men drømmen var stadigvæk så stor at jeg har deltaget i div kurser med hunde adfærd og træning, også selv om folk grinte af mig at jeg rendte rundt på disse kurser uden hund.
Nu går jeg hjemme og drømmen om en hund er blevet meget meget stærk igen så stærk at jeg har lovet mig selv at jeg inden for det næste 1½ år vil opfylde min drøm. Jeg har ikke helt sat mig ind i hvilken race men det bliver helt sikkert en spids hund.[/quote]

Dejligt med en kommende ejer, der gør sit forarbejde! Du skal nok blive verdens bedste hundeejer. At eje en husky er en livsstil - er du klar til det så køb en. Hvis du vil vide mere om racen, så skriv en mail på [email protected]
Min kollega Julie arbejder med slædehunde og ved ALT om dem. Både de grønlanske, huskyerne og mallemutterne plus de andre spidser. Hun vil altid gerne fortælle om deres behov eller henvise til polarhundeklubben, som hun er med i.

Forarbejde er simpelthen alt. En husky er en SKØN hund, men den er en livsstil at eje.

Min drøm er jeg ved at opfylde: at arbejde med dyreadfærd på fuld tid via mit eget firma. Og så vil jeg gerne have et nedlagt landsted, hvor vi kan bo flere sammen og drive det som et adfærdscenter så det arbejder vi på nu.

K

Så store synes jeg nu heller ikke de er :ups:

Vi har kigget på hus og når jeg er færdig med uddannelsen burde vi sagtens kunne få et hus på det antal kvadratmeter og i det område vi drømmer om medmindre huspriserne stiger helt vanvittigt, da min kæreste har en god opsparing og en god løn og jeg vil også få en pæn løn :slight_smile: 2 børn er vi enige om - så det er kun den 3. der skal forhandles :høhø: om jeg med det samme kan få et job, der er lige mig, det må tiden vise, men på et eller andet tidspunkt må jeg da få et job jeg kan lide :slight_smile:

I øvrigt kan jeg godt forstå det skal være en spidshund - jeg er helt vild med japansk spids :slight_smile: Glæder mig til at se billeder af vuffer NÅR du får ham/hende hjem :slight_smile:

Min drøm er at gøre min uddannelse færdig og havde et lykkelig liv sammen med min elsker kæreste.

quote=Therese;314593:inlove::inlove::inlove::inlove:[/B]

BJeg ønsker mig såmænd bare det bedste for alle dem, jeg elsker.[/B]

BIngen modgang, der er større end de kan klare den - ingen onde sygdomme, ingen økonomiske problemer, ingen ensomhed og ingen, der behandler dem dårligt.[/B]

BHvis den drøm går i opfyldelse - så kan jeg leve lykkeligt til mine dages ende.[/B]

Det er meget smukke drømme. Drømme jeg selv har.

At huset bliver færdig istandsat indenfor det næste år, med nyt køkken, nye vinduer og døre, haven totalt indhegnet og nyt varme/el system i form af egen vindmølle i haven.

[quote=lenschow;314594]Dejligt med en kommende ejer, der gør sit forarbejde! Du skal nok blive verdens bedste hundeejer. At eje en husky er en livsstil - er du klar til det så køb en. Hvis du vil vide mere om racen, så skriv en mail på [email protected]
Min kollega Julie arbejder med slædehunde og ved ALT om dem. Både de grønlanske, huskyerne og mallemutterne plus de andre spidser. Hun vil altid gerne fortælle om deres behov eller henvise til polarhundeklubben, som hun er med i.

Forarbejde er simpelthen alt. En husky er en SKØN hund, men den er en livsstil at eje.

Min drøm er jeg ved at opfylde: at arbejde med dyreadfærd på fuld tid via mit eget firma. Og så vil jeg gerne have et nedlagt landsted, hvor vi kan bo flere sammen og drive det som et adfærdscenter så det arbejder vi på nu.

K[/quote]

Mange gange tak for dit flotte tilbud Helle. Jeg vil måske bruge det senere. Kendte ikke til polarhundeklubben, jeg må lige tjekke deres hjemmeside ud.
Jeg mødte den dejligste husky da jeg var omkring de 20 år og har drømt om den lige siden, har en del bøger om den (hvilke jeg også har om andre racer) og jo mere jeg har læst om den jo større er drømmen blevet.
Jeg har dog ladet mig fortælle af en (dette var ikke af en husky ejer) at jeg godt kan glemme alt om at ha husky og katte sammen, da en husky jagtinstinkt er for stort til at den kan lade kattene i fred. Dog kender jeg en mallemut ejer der også har 8 katte som siger at det godt kan lade sig gøre.

Det lyder meget spænende at din drøm er ved at gå i opfyldelse og jeg ønsker dig alt godt i fremtiden.
Drømmen om et nedlagt landsted hvor i kan være flere om det samme erhverv lyder meget spænende.

Held og lykke med dine drømme. Hvilken uddannelse er du igang med? Hvor lang tid har du tilbage?

Årh ja et nyt istandsat hus må være drømmen - sådan lavet æige som man ønsker det. Er det en katte indhegning i skal lave af haven? Wow egen vindmølle må da være den ultimative energi-kilde. Held og lykke med det.