Jeres største drøm

Jeg læser til lager/logistik transport operatør … Jeg har læst i ca 5 år mangler 1 år (kran E , chaufførspeciale og mine svendeprøver), men det kræver en lastbil for at jeg kan gøre det færdig.
Så jeg håber jeg snart finder en lastbil igen …Søger både xport og her hjemme for jeg er ved at være desperat for at gøre det færdig.
Jeg har så en anden lille drøm det er når jeg er færdig så ville jeg gerne læse ca 8 md mere for der er kommet en ny kørselleder udd. man skal havde en af de uddannelser jeg tager for at tage den.

Men så har jeg også alt inden for lager/fragt og transport…
Det enste jeg har sagt nej til er dyrtransport cerfikat for jeg ville ikke kunne kører med dem … Ville nok lukke dem alle sammen ud

Ja jeg har “kun” en løbegård til dem, hvor de skal ud igennem stuevinduet, så hvis jeg vil være sammen med dem derude, så kravler jeg også den vej :tihi: Det kunne være så lækkert hvis de kunne løbe på hele 3000kvm grund.

Vindmøllen er et projekt vi lige har hørt om, som foregår igennem min svigerindes mands arbejdsplads. Det koster 30.000 og så er man selvforsynende. :thumbup: Håber at høre mere om det, og blive godkendt til det, både af firmaet og kommunen.

Wow 5 år er da også en del Skeem. Nej jeg tror nu heller ikke jeg kunne køre med dyr.

[quote=skeem;314631]Jeg læser til lager/logistik transport operatør … Jeg har læst i ca 5 år mangler 1 år (kran E , chaufførspeciale og mine svendeprøver), men det kræver en lastbil for at jeg kan gøre det færdig.
Så jeg håber jeg snart finder en lastbil igen …Søger både xport og her hjemme for jeg er ved at være desperat for at gøre det færdig.
Jeg har så en anden lille drøm det er når jeg er færdig så ville jeg gerne læse ca 8 md mere for der er kommet en ny kørselleder udd. man skal havde en af de uddannelser jeg tager for at tage den.

Men så har jeg også alt inden for lager/fragt og transport…
Det enste jeg har sagt nej til er dyrtransport cerfikat for jeg ville ikke kunne kører med dem … Ville nok lukke dem alle sammen ud[/quote]

Har du søgt hos Frode Lauersen i Vitten/Hørning?

I mit barndomshjem havde vi to katte, og fik tit besøg af en siberian husky. Kattene gemte sig som regel, til at starte med (men det gjorde de altid med hunde). Senere kom de dog ud og snuste lidt. :stuck_out_tongue:
Men hunden? Den kunne ikke havde været mere ligeglad. :tihi:

Min drøm er, at få et dejligt stort hus, gerne lidt ude på landet, hvor der er plads til mange katte, så jeg kan komme til at opdrætte Exotic. Drømmer om at få lov at købe den perfekte avlskat, i sort silver tabby bicolour :slight_smile:

Og så drømmer jeg om en dag at blive hjemmesygeplejerske, da jeg synes det er superspændende! Er i gang med at uddanne mig til sygeplejerske og er - hvis alt går som det skal - færdig til sommer :slight_smile:

Drømmer om at komme ud og rejse med min kæreste - vil rigtig gerne opleve spændende lande og kulturer som Japan, Afrika og Australien.

Ja det er en del men det er jo ikke kun transport det er også lagerstyring med mere … men som tiden ser ud nu så er det svært med at finde en lærerplads og alle de øst europer

[quote=Nevadaisy;314555]Min drøm er et stort hus på 250 - 300 kvm, så der udover de nødvendige rum er plads til rum som fotostudie, biograf, fitnessrum og måske et katterum og det skulle gerne ligge i Odense-området, hvis det kan lykkes med at få job i området.
Derudover 2-3 børn (sammen med min nuværende kæreste selvfølgelig ;)) og et job jeg synes godt om og hvor jeg er glad for at møde på arbejde hver dag :)[/quote]

ej hvor sjovt - din drøm er nøjagtig magen til min bortset fra at vi blot skal udbygge et hus vi allerede har til 280 kvm hvor vi laver fuld kælder under hele tilbygningen…

vi satser også på 2 gerne trillinger hvis vi er så heldige…

Du napper da bare en tvillingefødsel anden gang, så er den da hjemme :stuck_out_tongue:

[quote=Battlestar;314655]ej hvor sjovt - din drøm er nøjagtig magen til min bortset fra at vi blot skal udbygge et hus vi allerede har til 280 kvm hvor vi laver fuld kælder under hele tilbygningen…

vi satser også på 2 gerne trillinger hvis vi er så heldige…[/quote]

Har I købt huset Gitze?:?

Min største drøm har altid været at få et barn, blive gift, få et hus og leve lykkeligt…

Lige nu er den så beskeden så jeg bare ønsker mig et fast job. Synes den drøm ser ud til at tage lidt tid… :frowning:

Min største drøm er en dag sammen med mit favorit band eller bare at komme til en koncert med dem :wehuu:, en drøm jeg godt ved aldrig kommer til live :ked:

Hvorfor dog ikke? I hvert fald det med koncerten kunne da være en mulighed - selvfølgelig alt efter hvilket band det er og om de overhovedet giver koncerter :tihi:

Jeg husker stadig da jeg i 2001, efter at have været fan i 16 år, var til min første koncert med mit favoritband - det er den dag i dag en af de største oplevelser i mit liv :thumbup:

Bortset fra alt det gode, jeg ønsker for mine børn, ville jeg ønske, at jeg både havde helbred, kræfter og (især) økonomi til at kunne fortsætte som opdrætter.

drømme har jeg masser af :thumbup: men den allerstørste er at DK vil nå en tid hvor alle katte er ønskekatte og bliver behandlet derefter :ok:

Det er vistnok hendes barndomshjem - mener jeg, hun tidligere har skrevet :slight_smile:

Min drøm er, at vi en dag får penge nok til at kunne tegne og bygge vores eget hus - helt som vi gerne vil have det. Det skal selvfølgelig være indrettet, så der er plads til katte, og det skal ligge på en stor naturgrund, som selvfølgelig skal være indhegnet.

En anden drøm er at rejse rundt i Australien og New Zealand i et par måneder.

Jeg drømmer om at vi i 2010 får sat vores nye køkken op og der kommer en helt særlig misling her hjem og bo. Ellers ønsker jeg mig at mine nærmeste og dem jeg kender må få det godt og komme hele igennem årene uden de store sorger.

MVH
Gitte

[quote=Gizzemissen;314684]Hvorfor dog ikke? I hvert fald det med koncerten kunne da være en mulighed - selvfølgelig alt efter hvilket band det er og om de overhovedet giver koncerter :tihi:

Jeg husker stadig da jeg i 2001, efter at have været fan i 16 år, var til min første koncert med mit favoritband - det er den dag i dag en af de største oplevelser i mit liv :thumbup:[/quote]

Jeg tvivler på at de stadig er et band den dag jeg bliver 18 og selv kan bestemme hvad jeg må og ikke må :p.

De holder altid koncerter på hverdage eller på søndage hvor folk har andre planer xD, meeen måske jeg er heldig en dag :tihi:

[quote=En forhenværende bruger;314946]Jeg tvivler på at de stadig er et band den dag jeg bliver 18 og selv kan bestemme hvad jeg må og ikke må :p.

De holder altid koncerter på hverdage eller på søndage hvor folk har andre planer xD, meeen måske jeg er heldig en dag :tihi:[/quote]

Hvilket band er det?