Jeres Tilnavne

Lægger hele tiden mærke til jeres flotte tilnavne, og undres tit over hvad de helt præsis dækker.

De fortæller sikkert en del om jer, som jeg selvfølgelig ikke kender til som ny.

Men har I lyst til at dele og fortælle hvorfor I har fået lige det tilnavn…eller hvorfor I tror, I har??

Jer, der har været med til at give dem, må jo også gerne komme på banen

Sæt igang :heya:

Mit er jo Objektiv bogfinke og Missebarnsmor i røg og damp
Det er temmelig nyt, og jeg er meget glad for det :slight_smile:

Objektiv - går ud fra at det kommer fra min hobby, som er fotografering.
Bogfinke må komme fra mit job - jeg er biblioteksassistent på det lokale folkebibliotek.
Missebarnsmor - jeg har jo det smukkeste, dejligste og mest vidunderlige Missebarn :hjerte::hjerte:
Røg og damp - jeg, eller nærmere Michael og jeg, har en alvorlig svaghed for at grille. Vi har en grillpark der tæller 10 -12 griller. Weber, naturligvis :slight_smile:

[quote=PiaR;480251]Mit er jo Objektiv bogfinke og Missebarnsmor i røg og damp
Det er temmelig nyt, og jeg er meget glad for det :slight_smile:

Objektiv - går ud fra at det kommer fra min hobby, som er fotografering.
Bogfinke må komme fra mit job - jeg er biblioteksassistent på det lokale folkebibliotek.
Missebarnsmor - jeg har jo det smukkeste, dejligste og mest vidunderlige Missebarn :hjerte::hjerte:
Røg og damp - jeg, eller nærmere Michael og jeg, har en alvorlig svaghed for at grille. Vi har en grillpark der tæller 10 -12 griller. Weber, naturligvis :)[/quote]

Sikke et godt og dækkende navn.
Der sidder bare nogle stykker herinde der er fantsatsike til at sætte ord sammen…
Tak for forklaringen :thumbup:

Jeg aner ikke hvorfor jeg har fået mit … udover selvfølgelig, at jeg er fra Island :cool:

-LOL-LOL-LOL

Jeg ved ikke hvorfor jeg har fået mit tilnavn…tror Birthe og Regitze har en finger med i spillet.
Rolam ved jeg ikke hvorfor???
Spreckkäse er fordi jeg er en meget tavs person der ikke er til at slå et ord ud af :tihi:
Det sidste er også for deres regning
Jeg er helt uskyldig :ups:

[quote=kamikaze;480268]Jeg ved ikke hvorfor jeg har fået mit tilnavn…tror Birthe og Regitze har en finger med i spillet.
Rolam ved jeg ikke hvorfor???
Spreckkäse er fordi jeg er en meget tavs person der ikke er til at slå et ord ud af :tihi:
Det sidste er også for deres regning
Jeg er helt uskyldig :ups:[/quote]

Din er også en af dem jeg har tænkt over.
Jeg har opgivet lidt på forhånd, fordi den lyder mig lidt tysk…og jeg har svært nok ved jysk :ups:

tja, jeg ved nu heller ikke helt hvor mit navn stammer fra, men jeg har dog en ide om det:)
jeg var så osse selv med til at vælge mit, da jeg ikke ville ha et tosset/gakket navn, det skulle være enkelt og det er det så osse og jeg er glad for det

[quote=Johnny;480271]tja, jeg ved nu heller ikke helt hvor mit navn stammer fra, men jeg har dog en ide om det:)
jeg var så osse selv med til at vælge mit, da jeg ikke ville ha et tosset/gakket navn, det skulle være enkelt og det er det så osse og jeg er glad for det[/quote]

Men er det ikke også noget med du har samlet på Tigerdyrs merchandise??

[I]Skræddersyet Rødtop med hang til flade kasser og blitz

[/I]Skræddersyet: Jeg går på en håndarbejdsskole og syer
Rødtop: Jeg har knaldrødt hår
Hang til flade kasser: Jeg elsker IKEA og er der alt for ofte
Blitz: Jeg fotograferer i min fritid

:wehu:

[quote=Blabl;480276]Skræddersyet Rødtop med hang til flade kasser og blitz

Skræddersyet: Jeg går på en håndarbejdsskole og syer
Rødtop: Jeg har knaldrødt hår
Hang til flade kasser: Jeg elsker IKEA og er der alt for ofte
Blitz: Jeg fotograferer i min fritid

:wehu:[/quote]

:klapper::klapper:…
Ja, med hensyn til din … der har jeg undret mig over den der med de flade kasser. Tør ikke fortælle hvad det fik mig til at tænke på :ups:
Jeg elsker også Ikea, men da jeg har langt til en, er jeg der ikke så tit.

Jeg aner ikke, hvad mit tilnavn hentyder til -engel

-LOL-LOL

Nej du burde hedde noget med Lammefrom og musestille :klapper:

HA’er - var sådan lidt dobbeltydig fordi jeg både var HjælpeAdmin og samtidig skide strid og lidt af en mokke… rocker-strid mokke faktisk :engel:

Tekniknørd kommer af at jeg ejer forummet og står for alt det tekniske :slight_smile:

og V8 motormouth… hvad kan jeg sige - jeg har en snot-hurtig bil og jeg elsker at køre efter bilens formåen og jeg snakker endnu hurtigere end jeg kører -LOL

[quote=Battlestar;480328]HA’er - var sådan lidt dobbeltydig fordi jeg både var HjælpeAdmin og samtidig skide strid og lidt af en mokke… rocker-strid mokke faktisk :engel:

Tekniknørd kommer af at jeg ejer forummet og står for alt det tekniske :slight_smile:

og V8 motormouth… hvad kan jeg sige - jeg har en snot-hurtig bil og jeg elsker at køre efter bilens formåen og jeg snakker endnu hurtigere end jeg kører -LOL[/quote]

-LOL-LOL

Ja, fantasien har været på højtryk i disse navne.
Heeerligt!!
Dog kan jeg da ikke forstå om du har været strid??? :ups:

No-nonsense : Fordi jeg ikke deltager ret meget i OT tråde, og så godt som aldrig i pjatte-tråde

britefan: Min altoverskyggende kærlighed til briter

med sølvstænk : Min variant af racen er sølvbriten.

Fordi jeg ALTID er en -engel

Ja, med hensyn til din … der har jeg undret mig over den der med de flade kasser. Tør ikke fortælle hvad det fik mig til at tænke på :ups:
[/quote]

-LOL-LOL-LOLNå…jeg er ikke alene -LOL-LOL

Mit øgenavn er nok et af de mest uforståelige for de ikkeindviede :rock:

“Semper Incognito et Belligerens” :cool:

Betyder vist nok noget i retning af :

“Altid skjult/undercover og stridslysten/angrebslysten”

(jeg har ikke selv været i gang med latinordbogen for at tjekke)

:øhmm::øhmm::?..hhmmm…ka’ det nu os’ pass’ :?

Det hentyder til, at øvrige brugere ikke kan se når jeg er online (altid skjult) og at ingen kender min rigtige identitet (nogen tror de kender den, men de ville blive grusom snydt hvis de så hvad der står på min dåbsattest ;-)) )

Og “stridslysten” hentyder sikkert til, at jeg skydes i skoene at være krigerisk :fløjte::fløjte: og kendt for at sige tingene på en meget direkte og kontant måde…hvilket jeg så senere har erfaret, at rigtig, rigtig, rigtig mange herinde slet ikke kan tage trykket af. :sshh::sshh::sshh:

I øvrigt er det Misi, der er ophavskvinde til mit øgenavn…

Mit tilnavn er kattegales racertøs og refererer til at jeg kører på motorcykel.

Jeg var vist nok også en af de første (og nej jeg var ikke den første) der fik et tilnavn.

Kristen Katteven med pædagogiske kunstneråre.

Kristen- Jeg er Jesus Freak :hjerte:

Katteven- Bare fordi jeg er en af familien kattegal :høhø:

med pædagogiske - jeg er pædagogstudernde :slight_smile:

Kunstneråre- jeg kan li at male :thumbup: