Jeres Tilnavne

Paragrafrytter med hang til tandgrise :slight_smile:

Den første del er nem nok og hentyder til mit job som advokatsekretær.

Og så er der tandgrisene :høhø::høhø:

For at få den fulde forståelse af betydningen skal man nok have været med til middagen i forbindelse med den første TICA-udstilling for snart to år siden. Den aften blev tandgrisen født og han lever skam i bedste velgående i en æske i min stue og skal også til Herfølge :thumbup:

Her er den sammen med den kokarde, den fik på udstillingen i Solrød, hvor den blev bedømt af samtlige dommere, der derefter signerede kokarden :smiley:

Så spørger jeg dumt:

Hvordan får man et tilnavn (altså kan ikke finde nogle steder hvor man kan skrive det ind) ??

Nattetjatter - gæt selv -tihi (jeg er ofte online sent om aftenen, dog ikke fordi jeg bruger chatten, som vist ikke engang fandtes dengang)
Mit er fra inden det sådan blev helt fast kotyme at gøre det som det gøres nu, med at der laves en tråd og brugerne kommer med foreslag…

Mit første var "Sludrechatol -høhø Gæt igen selv -engel og da jeg så rundede 1000 eller noget i den stil indlæg, så fik jeg Nattetjatter

Mc4ever - Det gør du ved at skrive 1000 indlæg herinde. Så laves der en tråd om dig og dine interesser, brugerne kommer med foreslag, og det vedtages til sidst hvad du får som tilnavn :slight_smile:

Kattenes egen Justitia

Justitia = [ame]http://da.wikipedia.org/wiki/Justitia[/ame]
og ja det er i mit navn fordi jeg læser jura.
Kattenes egen - tja fordi jeg er kattegal og så vist nok pga. mit arbejde med hitterne på det tidspunkt, men er lidt i tvivl :ups:

Eife…

Ok… ja så er der lidt vej endnu… er først blevet bekendt med denne side for nogle dage siden :smiley:

:inlove::inlove::inlove:

Mit tilnavn :

De første par år herinde, hed jeg Therese - men så holdt jeg en lang, fivillig ferie - og da jeg kom tilbage, var der kommet et par stykker mere med navne som Theresa - og da andre allerede havde kaldt mig Tut - blev det så til

Tante Tut…

:hjerte:

Madam Hønisse er fordi jeg elsker mine nisser

:hjerte:

Med hang til rene padder, fordi jeg godt kan lide at gøre rent

:inlove::inlove::inlove:

… og grundet dine skildpadder vel. :slight_smile:

møg kost med rock og rynke.

møgkost er noget som eife’s kæreste casper har kaldt mig ( kærligt dog s)- og kan være en møgkost- ikke så meget på skrift men i levende live er jeg ikke bange for at stikke hovedet frem og sige min mening.
jeg elsker rockmusik og er meget stor DAD og aerosmith fan
rynke er min hårløse peterbald, som er meget sjælden og en meget stor personlighed. og så foretrækker jeg både min kat og mind mand uden hår på hovedet- men det var svært at få flette ind i navnet.

er meget glad for mit navn !

Mit er fordi jeg opdrætter katte ( maine coon)
Og fordi jeg er VILD med de sort/hvid brogede som jeg kalder ko-katte.
Hilsen Lisbeth

Polypoternes kattemissemor

Polypoternes tror jeg kommer sig af jeg for 2 år siden fik min første og længe ønsket poly mco, og generalt bare elsker poly poter, de er de bedste! :slight_smile:

kattemissemor må være af jeg tit bruger ordet “Katte-Misserne” om banditterne her hjemme. :slight_smile:

Ja, med hensyn til din … der har jeg undret mig over den der med de flade kasser. Tør ikke fortælle hvad det fik mig til at tænke på :ups:
[/quote]

[quote=Felis;480367]-LOL-LOL-LOLNå…jeg er ikke alene -LOL-LOL

[/quote]

Nej, og det er GODT - Det er sådan den skal misforstås :høhø:

Men min kæreste har da flade kasser, så det er vel rigtig nok :klapper:

:hjerte:

Med hang til rene padder, fordi jeg godt kan lide at gøre rent

:inlove::inlove::inlove:[/quote]

Ha…jeg tænkte det sikkert var fordi du gav dine skildpadder et bad en gang imellem :høhø:

Det var da en super ide med denne tråd.

Har lyst til at kommenterer jer alle.!!

Sjovt, at for en forklaring for man forestiller sig jo både det ene og det andet :høhø::høhø:

Mit er ret ligetil:

Forførende: øhm…aner det ikke :øhmm:
Færoysk: Fordi jeg kommer fra Færøerne
Siamslave: Fordi jeg har 3 siamesere og en gang siameser altid siameser :rock:

Mit tilnavn er også meget ligetil :slight_smile:

Reading: fordi jeg godt kan lide at læse gode romaner

Queen: fordi jeg godt kan lide god rockmusik fx. Queen

of Burmese: fordi jeg har 5 burmeserkatte :slight_smile:

Green Goddess of bikes and persians

Ja, hvad skal jeg sige, jeg har perserkatte, kører på en grøn kawasaki og goddess er vist nok fordi der var nogen som synes jeg så fræk ud i mit lædertøj :klapper:

Ikk så ringe endda :thumbup::thumbup:

Hmm… Er faktisk lidt i tvivl om grunden til det første navn.

Men
positur-geni må komme af, at jeg er ergoterapeutstuderende (snart færdig faktisk :D)

[quote=Bølle-missen;480713]Hmm… Er faktisk lidt i tvivl om grunden til det første navn.

Men
positur-geni må komme af, at jeg er ergoterapeutstuderende (snart færdig faktisk :D)[/quote]

Ja det kan vel både være, at du er begavet med katte
eller også du ved en masse om katte??

Måske en af dem, der var med til at give dig tilnavnet ved det ??

Men det er nogle herlige navne der er fundet frem herinde.
Det vidner også om god humor :thumbup: