Jo...den er god nok..♥

Der er altså røde dutter hos Lou Lou :hjerte:
Nu tør jeg godt tro det :smiley:

:weee: Tillykke tillykke! Flere dejlige nuttede killinger snart!

Nej dog, den lille Lou Lou - og det er da ikke ret længe siden, hun selv var en bette killing…:hjerte:

Held og lykke med den forestående lykkelige begivenhed.:thumbup:

[QUOTE=FinnFrode;1047357]Nej dog, den lille Lou Lou - og det er da ikke ret længe siden, hun selv var en bette killing…:hjerte:

Held og lykke med den forestående lykkelige begivenhed.:thumbup:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Jo, det er alligevel noget tid siden hun var lille, hun er over 3 år :slight_smile:
Tiden den flyver jo :slight_smile:

Stort tillykke - hvem er den stolte far, det skulle vel ikke være Kalle? :gruble:

Uanset hvem, så bliver det nogle smukke killinger, det er jeg sikker på :inlove::inlove::inlove:

[QUOTE=Eva;1047359]Stort tillykke - hvem er den stolte far, det skulle vel ikke være Kalle? :gruble:

Uanset hvem, så bliver det nogle smukke killinger, det er jeg sikker på :inlove::inlove::inlove:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Nej, det er ikke Kalle…men killingerne bliver hans småsøskende :smiley:

Tillykke Lisbeth, bliver sikkert nogle hjerteknuser-killinger hvis de bliver ligeså smukke som deres moder :slight_smile:

Hvor fedt - Tillykke :smiley:

Det bliver så godt, jeg hil med spænding følge dette kuld, da Lou alou bare er noget specielt

Tillykke… Gad vide om Gitze også kommer til at følge med i spænding :høhø:

Tak :slight_smile:

Jeg glæder mig så meget…det er jo over et år siden Lou Lou fik sit første kuld som kun var på en enkelt lille pige, Lillen…og som jo desværre kun blev 4 dage…men denne gang går det bare godt :kryds:

Hold da op, hvor de dutter blænder :tihi:

Ja, den skulle være god nok :smiley:

      • Updated - - -

Tak :slight_smile:
Ja, jeg er spændt på om hun ser tråden :tihi:

Så er det ham Petto igen? En erfaren forfører… :høhø: