Jorden er væk

… og haven virker så dejlig stor lige nu, men om få dage synes man nok igen den er lille… :tihi:

I weekenden blev der rigtig knoklet på. Vi fik kørt ALT jorden væk. Faktisk var jorden rigtig pæn, og slet ikke ubrugelig som jeg troede, men væk det skulle.

Der ud over er græsplænen kørt igennem så køn er den ikke nu. En af dagene skal vi købe lidt mul eller hvad det var samt græsfrø, så vi om et par uger har en pæn plæne igen. :slight_smile:

En gammel grim busk blev gravet op, og i stedet fik jeg plantet en Salik, og fik deres stamme over og ligge i bedet så det ikke ser så tomt ud.

Nøde busken blev også klippet godt ned, så nu kommer der bedre lys ind i soveværelset. :slight_smile:

Så fik vi ordnet lidt i bedet. Samt gravet en stendød sommerfuglebusk op, som anlægsgartnerne sidste år fik pakket ind i jord og plastik, det så vi ikke. Så død den var. Op med den og ned med mini syrenen vi har haft i samme potte i flere år.

Krukker med døde palmer fik vi tømt og flyttet. En usikker rosenbæk fik vi også smidt ud, så vi ikke kommer til skade på den. Den skulle man tænke sig om når man satte sig på…

Kattenes ende af baghaven fik lidt mere jord så der ikke var små huller rundt omkring. Pampas klippet for alt det tørre og visne, nu håber jeg de kommer igen! :kryds:
Nu skal jeg bare finde noget mere jeg kan plante ned til dem, så de kan få lidt at skjule/hygge sig i, en del er væk nu. - Ved ikke lige hvad jeg skal finde på. hmmmm

Her lige før og efter billeder fra busken som kom væk og Salix kommet til. - Og så dårligt billede af jordbunken før og så hvordan det ser ud i dag uden og med sørgelig græsplæne. :slight_smile:

Det bliver da godt når det er færdig

Een ting syns jeg dog er synd, og det er at i har givet katten en usynlig motorcykel. :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Anne Korsbakke;847344]Det bliver da godt når det er færdig

Een ting syns jeg dog er synd, og det er at i har givet katten en usynlig motorcykel. :p[/QUOTE]

Ja, når jeg lige får plantet lidt mere til Katte-Misserne, ordnet det sidste i bedet og mest af alt får en grøn plæne, så bliver det så godt. :smiley:

ha ha ja, stakkels Gismo må drømme og tænke sig til det sjove. :stuck_out_tongue:

Skridt med græsplænen - den kommer igen, før I får set jer om. Dejligt at få ryddet lidt op, ikke? :slight_smile:

Tillykke med oprydningen !! :slight_smile:

Det bliver da fint… og det skal nogen gange være skidt før det bliver godt… tag evt. et kig på mine før-billeder af min rosenhave i havegruppe-forummet

Ja græsplænen skal nok blive fin igen. Det er dejligt det går så nemt med sådan en omgang græs. :smiley:

Er der en havegruppe her inde, ej vidste jeg slet ikke, den må jeg finde. :slight_smile:

Og ja, det var SÅ dejligt at få ryddet lidt ud, men mest af at få alt det dumme jord væk. :slight_smile:

[QUOTE=Anne Korsbakke;847344]Det bliver da godt når det er færdig

Een ting syns jeg dog er synd, og det er at i har givet katten en usynlig motorcykel. :p[/QUOTE]

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Kan godt være det var jordbunken vi skulle se, men der gik godt nok længe før jeg fik øje på andet end katten! :tihi: Totalt grinern hoppebillede, ligner sådan en fodboldmålmand der skal gribe bolden! :klapper:

Og så ser det da rigtig godt ud med haven! Det bliver da bare så lækkert for jer og kattene med den til sommer :thumbup:

[QUOTE=Eife;847581]Kan godt være det var jordbunken vi skulle se, men der gik godt nok længe før jeg fik øje på andet end katten! :tihi: Totalt grinern hoppebillede, ligner sådan en fodboldmålmand der skal gribe bolden! :klapper:

Og så ser det da rigtig godt ud med haven! Det bliver da bare så lækkert for jer og kattene med den til sommer :thumbup:[/QUOTE]

Ja det er ikke det mest optimale billede, men havde ikke lige andet. Fik ikke lige taget et før billede, og før undgik jeg den så godt jeg kunne…

Meget dommedagsagtig titel på tråden her :wink:

Nemlig :tihi:
Jeg tænkte: What ??!! :yikes:

Ej, Camilla, sikke en vildt lækker have i har!!!
Og hvor ser det bare godt ud! Skulderklap

Ps. Vildt fedt billed af Gismo hehe…

Ja, det kan jeg godt se nu … :ups:

[QUOTE=Skattekat;847793]Nemlig :tihi:
Jeg tænkte: What ??!! :yikes:[/QUOTE]
Ja ja, det vidste du nok bare ikke lige hva’. :wink:

[QUOTE=Helene C;847800]Ej, Camilla, sikke en vildt lækker have i har!!!
Og hvor ser det bare godt ud! Skulderklap

Ps. Vildt fedt billed af Gismo hehe…[/QUOTE]
Jeg bukker og takker. :slight_smile:
Jeg glæder mig til plænen står pæn og grøn, og jeg får plantet mere til katte-misserne nede bag i haven i deres del. :slight_smile:

[QUOTE=Kimilla;847828]Jeg bukker og takker. :slight_smile:
Jeg glæder mig til plænen står pæn og grøn, og jeg får plantet mere til katte-misserne nede bag i haven i deres del. :)[/QUOTE]

Ja det skal nok komme til at se fantastisk ud!

Håber jeg. :smiley: