Jordens Børn 3 uger

De små trolde er blevet 3 uger nu -love De er bare så søde, og kommer løbende (så godt de nu kan) over mod mig når jeg nærmer mig fødekassen, alt imens de skriger efter mig :inlove:
De er bare SÅ dejlige, og de ser så sjove ud lige nu, fordi de er i den periode hvor de er skeløjede :smiley:

Thomanis Jondalar:

Thomanis Kimaron:

Thomanis Thonolan:

Thomanis Talut:

Thomanis Ayla:

Thomanis Iza:

Hold da op, hvor er de skønne og
slet ikke til at stå for.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Nååååårh de er bare så nuttede -lovelove

Hvor er de skønne og især Kimaron, bare så sødt med den hvide hage.
Hilsen Lisbeth

Kæft hvor er de bare slet ikke til at stå for! :wehuu: :wehuu: :wehuu: Glæææææder mig til at nusse dem pelsløse!!! :wehu:

Ej Annie - skal jeg ikke ud og kramme på de små bebser ?? :bebe:

Nej nej nej. Det er ikke til at holde ud… De er da helt bedårende dejlige:wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg regner meget stærkt med at holde killingenus når de er blevet lidt ældre, men du er da også velkommen til at kigge ud en anden dag, hvis vi kan få det passet ind i vores skemaer, nu hvor jeg starter på job i næste uge :slight_smile:

Hvor er de skønne :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Hvor er de altså bare bedårende! alle sammen De bliver jo smukkere og smukkere for hver uge :wehuu:

[quote=DK Thomani;253920]

Thomanis Iza:

[/quote]

Jeg er ked af at måtte sige det Annie, men jeg tror Bølle-Far har været på spil igen :tihi:

Hvor er de skønne alle sammen :wehuu:

Nååååå hvor nuttede :wehuu:

Hvor er de bare kære :wehuu:Det er sådan en nuttet alder :hjerte:

Hvor er da alså søde. Jeg er vild med dem allesammen og dobbelt vild med stribemisserne :thumbup: