Jøsses, en dag igår

:uha: Først skulle jeg kæmpe mig ud af sengen for der lå mange mis PÅ min dyne. I disse tider er haven sjovt nok ikke så spændende som i Juni:tihi:…hverken for to som firebenede.
NÅ, ud kom jeg og efter at have fylde en bunke tallerkner med guf slap jeg efter et bad ud af døren. Over på arbejde hvor en kollega havde lavet varme pandekager til vores fredagskaffe, inden vi åbner biblioteket.
Ca. en time ind i vagten kommer min chef op på mit kontor og siger hun har en mand i udlånet, jeg skal hjælpe…NÅ :?. Ned til ham og som jeg havde MIStanke om, det havde noget med kat at gøre :S. Han var kommet for at låne et par bøger om katte for han havde fået 3 mis rendende til sig. 2 store killinger og antagelig deres mor og hvad skulle han gøre. Han var af den støbning der havde hjertet på rette sted OG som var værd at hjælpe (læs: han var villig til selv at gøre en insats) så vi fik en snak og kom frem til, jeg skulle finde en plads til dem på et internat og så skulle han tage omkring klinikken og låne tre transportkasser. Da han kommer tilbage har jeg fundet 3 pladser på et internat mod de fåe 1000 penge. Og de er overført og misserne er kørt derhen. Det blev de med det samme for hverken manden eller jeg kunne lide tanken om udelivet denne nat. Han havde nu sørget pænt for dem, både ved at lave en varm hule med tæpper og i læ og under tag og give dem vand og foder.
Lige inden vi lukkede kl. 16 igår kom han med en stor buket blomster der nu står og pynter på mit spisebord :thumbup:
Mormis var forøvrigt drægtig og det var i hvert tilfælde den ene af hun"killingerne" også.

Samtidig blev to mis indbragt på klinikken af en sød mand og han syntes heller ikke de skulle aflives. Det var nu godt nok derfor han var kommet, for han var kommet i en slem knibe (og misserne i endnu en større) for det hus han havde udlejet var udlejer blot flyttet fra uden at tage dyrene med.
De to fik jeg også lige plads til, så de køres på internatet i næste uge når de er faldet lidt til ro.

Efter at have lukket biblioteket, ud at handle og omkring klinikken. Så ringer min mobil…det er min gamle mor, der mangler at få handlet. Ned efter en dosmersedel og handle for en “million” til hende :tihi: og huske at købe ost til Triton og guffer ligeså.
Hjem med alle mine indkøb og så var der guftid igen.
KORS jeg var træt iaftes, så det var til at overse hvad der belv lavet, men det er så gjort lige nu.
Hele hytten er gjort rent (minus gæsteværelset som ligner en mellemting mellem et bagagerumsmarked og en losseplads) :ups:, men det bliver klaret imorgen for har vi stadig intet hjem til Freddie, så får han det at være i indtil et hjem findes.
OG NU vil jeg op og sy nullerputsenge
Brita
nb…jeg ved godt hvorfor jeg sover godt om natten og KUN vågner når Findus lægger sig PÅ mig…for så bøjer sternum nedad PÅ MIG :yikes:

Hold da op :uha: Sikke en dag :høhø: Jeg kan godt forstå, du har sovet godt :ok:

Du godeste en hektisk dag, og sikken en masse gode gerninger du fik gjort. Godt at misserne blev hjulpet - godt gået Brita :ok::ok:

Ejjj Brita, du er altså en fantastisk kvinde med energi som en duracell kanin :høhø:

Jeg har faktisk en opgave mere til dig, du skal ned og nusse mislinger hos mig. :slight_smile:

Og så sagde din fan nr.1(Rebecka) i dag, at Brita da skal med til Daniels konfirmation. :tihi: Så måtte jeg jo lige fortælle at det er familie og nære venner som skal med til det, så selvom at vi synes Brita er rigtig sød og altid velkommen, så er det ikke lige det rigtige at invitere hende med til. Hun er nu en skøn og betænksom lille pige, hende Rebecka. :inlove:

[QUOTE=KKH;551994]Ejjj Brita, du er altså en fantastisk kvinde med energi som en duracell kanin :høhø:

Jeg har faktisk en opgave mere til dig, du skal ned og nusse mislinger hos mig. :slight_smile:
Åh, ja vi skal have fundet en dag
Og så sagde din fan nr.1(Rebecka) i dag, at Brita da skal med til Daniels konfirmation. :tihi: Så måtte jeg jo lige fortælle at det er familie og nære venner som skal med til det, så selvom at vi synes Brita er rigtig sød og altid velkommen, så er det ikke lige det rigtige at invitere hende med til. Hun er nu en skøn og betænksom lille pige, hende Rebecka. :inlove:[/QUOTE]
NÅH hvor sødt
Er alt med missepigen forøvrigt iorden. Jeg har ikke kontaktet Lars for det regnede jeg med du gjorde…ikke?

Jeg har intet hørt, men mislingerne skal ned og have deres første vaccination på torsdag, og så spørger jeg lige ad.

Belle har det rigtig godt, hun er her mere og mere. Og ligger bare ude i stalden og venter på Rebecka kommer og nusser hende og giver mad.

Britta du er simpelthen bare FANTASTISK :juhu::juhu::juhu:

Der er slet ikke ord der kan beskrive dig :klap::klap::klap::juhu::juhu::juhu:

Hilsen Sanne

Jeg synes, det er storartet, at du bedriver din helt egen folkeoplysning på biblioteket :klapper:

Men uha, det lyder godt nok en anelse hektisk. Til gengæld er en god nattesøvn ikke at kimse ad! :slight_smile:

Jeg tager - som altid - hatten af for din energi…fatter ikke hvordan du når det du gør OG stadigvæk er smilende og nærværende hele vejen igennem.

Til sammenligning er jeg allerede lidt stresset over min morgendag

Jeg tager - som altid - hatten af for din energi…fatter ikke hvordan du når det du gør OG stadigvæk er smilende og nærværende hele vejen igennem :ok:

Sikken en energi du har Brita :slight_smile:
Det er der vist mange misser som kan være glade for :thumbup:
Ja, man forstår godt at du sover godt om natten :smiley:
Hilsen Lisbeth

De ringede for lidt siden fra internatet…der er fundet hjem til alle 3 missepiger, så imorgen bliver de ordnet (neu. etc.)…juuuble:juhu:

Freddie kommer hjem til os imorgen og så må vi se :wehuu: KÆFT han er sødde:hjerte: