Jubii, imorgen kommer Gitze hjem

Jeg glæder mig såååå meget! Jeg har sådan savnet Gitze, ikke mindst herinde men også IRL.

Tre uger er læææænge uden Gitze…

Gitze-pigen, jeg har savnet dig!

Jubiii hvor er det lækkert at hun kommer tilbage :slight_smile:

Jeg glæder mig til at høre om bryllup og bryllupsrejsen:wehu:

Jaa jeg glæder mig også rigtig meget til de kommer hjem.

Har tænkt meget på dem og sendt dem kærlige tanker :wehuu:

Det samme her :wehuu:

Glæder mig meget til billederne af brudeparret og af ferien…

Hun må ALDRIG rejse fra os mere!!! :hmpf:

:wehu::wehu::wehu:

Jeg glæder mig oz til hun er tilbage, nu har den bryllupsrejse vist varet i et par måneder ??

:tihi:

Jeg glæder mig bare så meget til at se billeder fra bryllup og deres fantstiske rejse!!!

Jeg håber de viser nogle billeder fra rejsen. Det glæder jeg mig også rigtig meget til at se.

Det bliver spændende at høre om deres bryllupsrejse … :wehu:

Og så skal vi altså snart se billeder fra deres bryllup :venter:

Yeaaaah - spændende :smiley:

Velkommen hjem Gitze - håber i har haft en super dejlig bryllups rejse.

Glæder mig meget til at se billeder fra både bryllup og rejse.

Sig mig har hun været online på bryllupsrejsen :?-grrrierdumme

Hmmm d. 2. marts, står der i medlemslisten… :fløjte:

Mystikken breder sig, Senegal kan da vist ikke være helt løbet tør for benzin, så… kunne det tyde på :?

Jeg skal altså lige være indenover med censur inden hun poster billeder fra bryllup. Griner højt.

:?:?

Hvis det er for at fjerne billeder af dig selv, vil jeg bare sige at det behøver du ikke - du er mere end almindeligt køn, at du ved det.

:ok:

Hm…

er damen gået under jorden eller kom hun bare hjem sent i nat eller sådan noget?

Gry det er jo ikke sikkert at Kattegale er det vigtigste for hende lige når hun kommer hjem. Måske holder hun fri indtil Mandag hvor det er hverdag for hende igen :slight_smile:

For dårligt! Gg

så er jeg hjemme :slight_smile:

men jeg ligger lidt underdrejet for tror i ikke at vi har undgået dårlig mave i 3 uger i verdens mest sundhedsfarlige køkken KUN for at blive nedlagt af flymaden hjem… begge 2…

så jeg lover jeg nok skal vise billeder såsnart jeg har sorteret de knap 2000 jeg har med hjem :slight_smile:

så kommer der billeder af både bryllup og bryllupsrejse… og jeg laver selvfølgelig også et par blogindlæg så i kan læse hvordan vi har haft det i de 3 uger :slight_smile: med foto-dokumentation -wehuu

-kramer

det er dejligt at læse i har savnet mig og det er skønt at være hjemme… glæder mig til at catche op på det hele

-kramer

[quote=Battlestar;146884]så er jeg hjemme :slight_smile:

men jeg ligger lidt underdrejet for tror i ikke at vi har undgået dårlig mave i 3 uger i verdens mest sundhedsfarlige køkken KUN for at blive nedlagt af flymaden hjem… begge 2…

så jeg lover jeg nok skal vise billeder såsnart jeg har sorteret de knap 2000 jeg har med hjem :slight_smile:

så kommer der billeder af både bryllup og bryllupsrejse… og jeg laver selvfølgelig også et par blogindlæg så i kan læse hvordan vi har haft det i de 3 uger :slight_smile: med foto-dokumentation -wehuu

-kramer

det er dejligt at læse i har savnet mig og det er skønt at være hjemme… glæder mig til at catche op på det hele

-kramer[/quote]
Jeg har i hvert fald savnet dig RIGTIg meget. og tre uger væk fra mig er ikke i orden igen at du ved det! :slight_smile:

Har en masse jeg skal fortælle dig. Trist at høre i er blevet syge af flymaden. Håber i snart er ovenpå igen! Glæder mig til at snakke med dig over tlf, MEGET snart. så lige så snart du er klar. så giv mig lige et kald :slight_smile: