Jubiii fri for tynde maver

vi er endelig helt frie for tynde maver. hulks mave er blevet god igen. ingen giardia eller noget. det er bare så lækkert. og det tror jeg bestemt også kattende er.

hmmm… en lille undring jeg har haft mig . siger man ikke katte spiser mindre tørfodder og nok mere vådfodder om sommeren ???
vores er stik modsat de gider ikke deres vådfodder, men til gengæld går de amok i deres tørkost. jeg lan sagten fylde skålende to gange dagligt…

skulle bare lige lufte min glæde [bigloony]

Fandt du ud af hvad der var galt?

Ej hvor er jeg bare glad for at høre det! Ja fandt du ud af hvad det var ?
Knus! -wehu

Forresten mine drenge som også havde dårlig mave for lidt siden, går også bare AMOK i deres foder. Vi fylder også op flere gange dagligt. Nok en form for kompensation for de vitaminer de har mistet i forbindelse med diarren… Men vi venter fortsat lidt med at give dem vådfoder, bare for en sikkerheds skyld… [smilie=hate-smile.gif]

ja det hulk havde var for mange kolibakterier. lidt samme som hvis vi har roskile syge, de kan bare ikke selv komme af med bakterierne, så han fik lidt piller imod det .

min læge siger at vådfodder ikke har noget med tynde maver at gøre, medmindre de selvfølgelig får for meget af det. men vores får kun 50 gram hver om dagen.

Det lyder dejligt at maven er i orden -thumbs

det er det bestemt også. ikke så meget rengøring mere. hehe eller jo, men ikke på alle fire på gulvet med en svamp for at rydde op efter de havde fået trådt i deres tynde afføring. -xxrotflmao nøj hvor må jeg have set dum ud, med numsen i vejret og en svamp i hånden. sådan lidt askepot eller snehvide agtigt. hehe

Stakkels små katte - i det mindste har de fået et godt grin ud af det -høhø
Godt at de er raske igen. Jeg skal ringe til dyrlægen i morgen og have en tid, for Mufti bliver med med at have ildelugtende blød afføring. Nu var det ellers lige stoppet -blåblå

hmmm… det lyder underligt. hvad jeg ved om ildelugtende tynd mave er at det kan være giardia . men jeg er jo ikke dyrlæge. det var bare sådan whitneys var da hun havde giardia.

Ej “vores” tynde maver stank altså også og der var intet i vejen, sygdomsmæssigt, med dem… [smilie=hate-smile.gif]

nej nej, men det skal også have en bestemt sød lugt. men der er jo heller intet der er sikkert før end at en afføringsprøve er blevet taget.

Giardia er ofte karrygul, sursød lugt og halvtynd. På nogle katte kan det virke skummende.
Jeg HADER lugten, behandlingen og rengøringen.
De fleste klinikker har antigen testkit, giver resultatet på 8 min.

sådan var vores ikke det var bare almindeligt tyndt, og lugtede sjovt

sådan var vores ikke det var bare almindeligt tyndt, og lugtede sjovt[/quote]

  • det var jo også e-coli. Ses tit på killinger når de bliver udsat for stress. Voksne klarer bedre at holde den væk.

nej whitney havde giardia. og det så ikke ud som du beskriver. det var bare tyndt og lugtede underligt.

Ihh hvor er det dejligt… det glæder mig at høre… kan godt forstå du er glad.

[bigloony]

Hvor er det dejligt at i nu er fri, og misserne vil elske at slippe for svampen -høhø -høhø

Nu forvirrer du mig:-) Havde katten både e-coli og Giardia, eller er det to forskellige katte?
Men du har ret i farven på Giardia bæ kan være forskellig farvet, gad vide om det har noget at gøre med der er flere arter? Jeg er så ekspert i den gule:-)

ja det her er hulk der havde for mange kolibakterier. og whitney der havde giardia. whitney er her desværre ikke mere.

hehe ja det vil de sikkert. hehe, jeg må ikke have set for køn ud -høhø