Jubiii røde dutter

:thumbup: Så har vi røde dutter, og venter dermed dejlige bimslinger ca. 2. oktober…er helt barnligt glad. Det er min brunmaskede pige Jade der er drægtig med en brunmasket han…og det bliver hendes sidste kuld…så der har bare at komme en pige til mig :kryds:

Det bliver mit Q kuld…:S det bliver ikke nemt at finde på pæne navne.

tillykke med de røde dutter… god fornøjelse med navnene, du har ret, let bliver det ikke.

Tillykke, jeg håber at der kommer en pige til dig :kryds::kryds::kryds:

Det er hendes 6 ( Og sidste kuld) - i de foregående 5 har hun ialt født 17 killinger, hvoraf de 9 har været piger - så statistisk set bør hun få en pige :høhø:

:flag::flag:

Tillykke med de fine dutter…

:hjerte:

Tillykke med dutterne. -wehuu

Tillykke med de lyserøde dutter :flag:

Det er ikke nemt at finde navne med Q der er pæne, men her er lidt forslag:

Queenie
Quendresa
Quiana
Qaali
Qaymayriyah
Qazallah

Qamar
Qasem
Qasim
Qavi
Quando
Quang
Quinn
Quintus
Qvan

Ellers kan du altid bruge K navne og så sætte et Q ind i stedet for K’et. Det gjorde Qallas opdrætter da hun nåede til sit Q kuld; Qalla er blomsten Kala (på svensk dog) og hendes søskende hedder Qurry, Qonvalj og Qummin :slight_smile:

Stort tillykke :slight_smile: Bliver super spændende at følge de små!

Krydser fingre for der bliver en pige til dig :kryds:

Kh. Anita

TILLYKKE!!! :flag:

Åhhhhh tillykke, glæder mig til at følge dem.
Når de er brunmaskede begge to, kommer der så kun brunmaskede?

[quote=PiaH;428599]Åhhhhh tillykke, glæder mig til at følge dem.
Når de er brunmaskede begge to, kommer der så kun brunmaskede?[/quote]
Nej, begge er chokoladebærer , så der kan komme brune, choko og blå :slight_smile: Meeen jeg håber på et rent brunt kuld :hjerte:

Okay, tak :tak:
:kryds: jeg for du får dit ønske opfyldt, og med en pige til dig :slight_smile:

Ikke at forglemme Quasimodo :stuck_out_tongue:

Tillykke med den gode nyhed

Tillykke :slight_smile: Kan godt forstå at du er spændt :smiley:

Kære Camilla.

Jeg glæder mig på dine vegne - hjertelig tillykke hermed. Håber du vil spamme os godt grundigt med billeder af din smukke Jades killinger, når vi når dertil.

Måske Chicabee Queen of Hearts til din beholder, når det nu er Jades sidste kuld

Håber godt nok du er heldigere end mig, der også lige har fået Klejnes sidste kuld, og dermed det sidste af Isadora-linien, jeg fik jo 4 skønne hanner og ingen hun til mig selv, that’s life…

KH
Linda

[quote=mea culpa;429162]Håber godt nok du er heldigere end mig, der også lige har fået Klejnes sidste kuld, og dermed det sidste af Isadora-linien, jeg fik jo 4 skønne hanner og ingen hun til mig selv, that’s life…

KH
Linda[/quote]

7-9-13 har Jade altid haft piger i alle kuld…håber hun holder sin statistik. I de kuld jeg har haft i år har jeg haft 9 drenge og 1 pige…så min drengekvote er brugt op :kryds:

Til Lykke.
De fødest somme tider ja ofte med navnet klæbet i panden syntes jeg.

Det er første gang i min lange karriere, at jeg har et rent drengekuld, men jeg har haft overvægt af drenge de senere år. I min start havde jeg altid masser af piger og kun enkelte drenge i kuldene.

Men det er typisk, at det man ønsker, får man ikke altid…

KH
Linda

[quote=mea culpa;429449]Det er første gang i min lange karriere, at jeg har et rent drengekuld, men jeg har haft overvægt af drenge de senere år. I min start havde jeg altid masser af piger og kun enkelte drenge i kuldene.

Men det er typisk, at det man ønsker, får man ikke altid…

KH
Linda[/quote]

Jeg skulle i år beholde en dreng, så her var det fint med hele 9 at vælge imellem. Sidste år fik jeg på årets kuld 8 piger og 2 drenge. :slight_smile: ( da skulle jeg beholde en pige)