Jubiii

Vi har fået billetter til operaen La Traviata Mandag d. 2 November og jeg er SÅ glad :wehu:Jeg elsker at se opera, og det er længe siden jeg sidst har været afsted.
Det er dem Jydske Opera der kommer til Odense og det er en gæste optræden, så vi var meget usikre på om vi overhovedet vil få billetter-
men det gjorde vi :thumbup:

Andre der er pjattet med Opera som mig??

[quote=SineGry;257576]Vi har fået billetter til operaen La Traviata Mandag d. 2 November og jeg er SÅ glad :wehu:Jeg elsker at se opera, og det er længe siden jeg sidst har været afsted.
Det er dem Jydske Opera der kommer til Odense og det er en gæste optræden, så vi var meget usikre på om vi overhovedet vil få billetter-
men det gjorde vi :thumbup:

Andre der er pjattet med Opera som mig??[/quote]

Jeg er VILD med opera Sine :-). Har du været i operahuset i KBH. ?

Wow, tillykke!! :thumbup: :thumbup:

Det eneste opera, jeg kan lide, er “Phantom of The Opera”. -tihi

Tillykke med billeterne, håber at det bliver vildt godt :slight_smile:

Jeg har ikke hørt så meget opera, så jeg tror jeg mangler kendskab til det for at kunne sige om jeg kan li det eller ej.

Iiihh er du også det :wehuu:

Nej aldrig men overvejer KRAFTIGT om man skulle til KBH og se La Boheme, vil SÅ gerne se den :thumbup:

Jo jeg elsker opera. Den bedste jeg har set var Aida på Bolchoy i Moskva :thumbup:

¨
Jaaa den vil jeg også gerne se, og så lige i Moskva:thumbup: Det må have været SÅ godt Birthe :wehuu:

[quote=Ulla;257609]Tillykke med billeterne, håber at det bliver vildt godt :slight_smile:

Jeg har ikke hørt så meget opera, så jeg tror jeg mangler kendskab til det for at kunne sige om jeg kan li det eller ej.[/quote]

Det er noget helt andet at se det rigtigt end at høre det på cd. Man lever sig så meget ind i det også selvom det for det meste er på Italiensk, men der er tekster på skærme:)