JUBIIII.... Endelig lykkedes det

11 dages sammenføring skulle der til, inden jeg kunne få lov til at opleve dette vidunderlige øjeblik :hjerte:

Beklager kvaliteten, men Sofia havde altså mere travlt med at vaske Sasja, end at blive fotograferet :tihi:

Det er måske svært at se, men der er to katte. Sofia putter bare Sasja rigtig godt.:hjerte:

Århh, hvor det glæder mit katteejer hjerte, at jeg langt om længe skulle opleve de to små blive rigtig gode venner. :wehuu:

11 dage? Mine har været sammen i 2 mdr og de putter altså ikke endnu :stuck_out_tongue:

Men det er dejligt at dine kan finde ud af det sammen :thumbup:

Åhh hvor skønt med sådan nogle velcrokatte - sådan er mine også :slight_smile:

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/374450_10150386011636585_599621584_8372156_1787502548_n.jpg

[QUOTE=Silotte;719142]11 dage? Mine har været sammen i 2 mdr og de putter altså ikke endnu :stuck_out_tongue:

Men det er dejligt at dine kan finde ud af det sammen :thumbup:[/QUOTE]

Jeg ved godt 11 dage ikke er lang tid, men Sofia har altså været temmelig strid overfor lille Sasja, så jeg har da været lidt bekymret over, hvordan mon skulle gå. :kryds:
Men det er jo heldigvis gået rigtig godt, kan jeg se nu :smiley:

Håber da dine snart finder ud af det også. Jeg synes 2 mdr. virker længe, eller det er det måske slet ikke. :?

Ihh, hvor er de altså fine, og hold da op, hvor de da også putter.
Er de mon til at skille ad igen? :tihi:

Årh hvor sødt! Jeg ved nøjagtigt hvad du mener!

Ozzy og Stevie har bpoet sammen i et pænt stykke tid, men det var først da de var tvangsanbragt sammen i buret til Koldingudstillingen at de VASKEDE hinanden :slight_smile: De havde puttet sammen inden, men det var første gang jeg så dem vaske hinanden :slight_smile: Og man bl’r bare så blød om hjertet når det sker!

Hvor er de bare søde :thumbup: Jeg slutter mig til dem der siger at det er da gået HURTIGT!! Rylle har boet her over et halvt år - og det er så som så med den gensidige vask - det er vist mest godmodige slåskampe med Onkel Emil, mens Tante Emma bare synes hun er p…irriterende :høhø:

Så tillykke med det!! :slight_smile:

Hvor skønt! :smiley:

Nuuåårrrhh, hvor dejligt og hyggeligt:inlove::inlove:

Hvor lækkert :slight_smile: Og hvor er de dog søde sammen :slight_smile:
Glæder mig til at hilse på jer alle fire i morgen igen :slight_smile:

[QUOTE=Henriette;719355]Hvor lækkert :slight_smile: Og hvor er de dog søde sammen :slight_smile:
Glæder mig til at hilse på jer alle fire i morgen igen :)[/QUOTE]

Jamen de er rigtig søde begge to, og nogle værre putte prinsesser :wehuu:

Vi glæder os også alle fire til at se dig igen :smiley:

Orv, hvor sødt!! :wehuu:Og godt du lige nåede at tage nogle billeder!

[QUOTE=bettina87;719150]Ihh, hvor er de altså fine, og hold da op, hvor de da også putter.
Er de mon til at skille ad igen? :tihi:[/QUOTE]

Haha nej - så snart den ene ligger sig så kommer den anden og mænger sig :slight_smile: det er sååå hyggeligt :slight_smile: De har boet sammen siden d.29.juli

Sweet!!! :slight_smile:

Tillykke - de har taget et stort skridt fremad. :slight_smile:

p.s. Bare til orientering… Rød skrift (udover enkelte ord) er forbeholdt admin’erne til, når der skal gives ski*eballer og den slags. :wink:

Super skønne billeder af lidt grooming (staves) :hjerte:

Hvor er det herligt…! jeg tror aldrig det vil ske her i huset…